Σάββατο, Φεβρουαρίου 23, 2013

Η απόδειξη του... αρνητικού...

Γιατί θα πρέπει ο καθένας που πιστεύει κάτι να θεωρεί ότι όλοι οι υπόλοιποι πρέπει να το δεχτούμε ή να του αποδείξουμε ότι έχει λάθος; Η απόδειξη βαραίνει πάντα αυτόν που κάνει μια υπόθεση. Διαφορετικά θα περνούσαμε τον καιρό μας προσπαθώντας να αποδείξουμε ότι δεν ισχύει κάθε βλακεία που μπορεί να σκεφτεί ο άλλος.

Αυτή είναι και η βάση της επιστήμης. Η επιστήμη ψάχνει να βρει αποδείξεις για τις υποθέσεις της. Και απόδειξη είναι η σχέση αιτίου και αιτιατού. Όχι η περιοδική σύμπτωση δύο γεγονότων. 

Γιατί το λέω  τώρα αυτό; Γιατί μία, κατά τα άλλα συμπαθής, κυρία, προσπαθούσε να εκμαιεύσει θέση υπέρ των... ψεκασμών από τους Πειρατές!!! Θεωρούσε και θεωρεί ότι έχει δίκιο γιατί το λένε κάμποσα blogs και ντοκιμαντέρ με μηδενική επιστημονική βάση μέσω μονόπλευρης παρουσίασης. Θεωρούσε και θεωρεί ότι τα γνωστά "chem trails" ή αλλιώς... υδρατμοί είναι απόδειξη των ψεκασμών γιατί τους.. βλέπει μαζί με σύννεφα!

Το γεγονός ότι αυτά πάντα βγαίνουν από... κινητήρες δεν αποτελεί στοιχείο επιστημονικό φαίνεται!!!

Λοιπόν... για να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους: Πράγματι τίποτα δεν αποκλείεται. Μπορεί πίσω από το φεγγάρι να υπάρχει ένας κόκκινος δράκος. Αλλά το γεγονός ότι δεν υπάρχουν στοιχεία που το αναιρούν, δεν σημαίνει ότι υπάρχει ένας κόκκινος δράκος πίσω από το φεγγάρι!!! Θα πρέπει ΕΓΩ να αποδείξω ότι υπάρχει κόκκινος δράκος πίσω από το φεγγάρι αν το λέω.

Έτσι και πίσω από τους υδρατμούς δεν αποκλείεται να κρύβονται... χημικοί ψεκασμοί. Αλλά το γεγονός ότι δεν μπορώ να αποδείξω ότι δεν κρύβονται χημικοί ψεκασμοί πίσω από τους υδρατμούς δεν σημαίνει ότι υπάρχουν. Αυτός που το λέει θα πρέπει να το αποδείξει. Όχι εγώ...

Ξέρω ότι πολλοί θα το πάρουν προσωπικά διαβάζοντας αυτά που λέω, γιατί χτυπάω την.. πίστη τους. Αλλά πριν θεωρήσουν ότι έχω άδικο, ας σκεφτούν τις αποδείξεις τους και με το χέρι στην καρδιά ας μου απαντήσουν ότι δεν βλέπουν αυτό που θέλουν να δουν... Ας μου απαντήσουν ότι εγώ πρέπει να τους αποδείξω ότι έχουν άδικο και όχι εκείνοι ότι έχουν δίκιο... Ας μου απαντήσουν ότι η επιστήμη είναι η μελέτη των συμπτώσεων και όχι των αιτίων.

Υ.Γ.: Επειδή κάποιοι θα μου πουν ότι έχουμε κοιτάξει πίσω από το φεγγάρι, θα τους πω ότι ο κόκκινος δράκος για τον οποίο μιλάω, είναι επίσης και αόρατος...

Δεν υπάρχουν σχόλια: