Πέμπτη, Απριλίου 26, 2012

Το σχέδιο...

Όλοι έχουν σχέδιο για να βγούμε από την κρίση. Όλοι έχουν σχέδιο για τα πάντα...

Το Κόμμα Πειρατών είναι το μόνο που σας λέει ότι ΔΕΝ έχει απαντήσεις για όλα. Δεν χρειάζεται να έχει απαντήσεις για όλα. Τις απαντήσεις στα προβλήματα θα τις βρούμε μαζί. Όλοι. Όχι μόνο οι ΠΑΣΟΚοι, όχι μόνο οι Νεοδημοκράτες, όχι μόνο οι Κομμουνιστές. Εκατό και πλέον χρόνια πολιτικής ιστορίας έχουν αποδείξει ότι αυτό το σύστημα δεν λειτουργεί. Μήπως είναι καιρός να το αλλάξουμε λοιπόν;

Το Κόμμα Πειρατών σας λέει όμως ότι με τα μέλη του και με τους πολίτες θα βρει και θα διαλέξει τις καλύτερες λύσεις για κάθε πρόβλημα και θα τις φέρει σε ψηφοφορία για όποιον ενδιαφέρεται να συμμετέχει. Αρκεί να είμαστε ενημερωμένοι και να μην ακολουθούμε τυφλά αυτόν που μας λέει "έχω σχέδιο". Το μόνο σχέδιο που έχουν όλοι είναι η διαχείριση της εξουσίας.

Πείτε μου τι πήγε σύμφωνα με το σχέδιο τα τελευταία χρόνια και να μας μείνει;

Πως αρχίζουμε όμως; Αρχίζουμε από αλλαγή νοοτροπίας. Ο βουλευτής του Κόμματος Πειρατών Ελλάδας δεν είναι αφεντικό. Είναι υπάλληλος. Δεν έχει "ανώτερο αξίωμα". Έχει χαμαλίκι. Τρέχει, ρωτάει, σας ενημερώνει και πάνω από όλα: Σας ακούει. Στο τέλος εσείς επιλέγετε. Όχι ο βουλευτής, ο αρχηγός ή η ελίτ 10-20 ατόμων όπως συμβαίνει σήμερα στα κόμματα. Επιλέγει ο ενημερωμένος πολίτης. Μόνο έτσι μπορεί να μοιραστεί το κέρδος και οι ευθύνες των επιλογών μας δίκαια. Αυτό είναι το μόνο σχέδιο στο οποίο εγώ μπορώ να βάλω τον σταυρό μου. Είναι ο κύριος λόγος που βρίσκομαι στο Κόμμα Πειρατών. Για να μπορώ να εμπιστεύομαι τον βουλευτή μου, να είμαι ενήμερος και να συμμετέχω. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: