Σάββατο, Απριλίου 21, 2012

Περί δεξιάς, αριστέρας και κέντρου...

Το Κόμμα Πειρατών Ελλάδας δεν τοποθετεί τον εαυτό του ούτε αριστέρα, ούτε δεξιά.

Πως είναι δυνατόν θα μου πείτε; Απλά, εγώ θεωρώ πως είμαι δεξιός (όπως εύστοχα γράφει σε προηγούμενο άρθρο σχολιαστής πού έχει μπερδευτεί προφανώς), άλλος είναι κεντρώος και άλλος αριστερός στις βασικές ιδέες.

Όλοι όμως έχουμε καταλάβει ότι οι λύσεις για τα προβλήματα της χώρας δεν βρίσκονται σε μία ιδεολογία. Αλλά στην συζήτηση και στην ενημέρωση των πολιτών ώστε να λάβουν αποφάσεις οι ίδιοι χωρίς κομματικές αγκυλώσεις.

Scripta Manent έλεγαν οι Λατίνοι. Τα γραπτά μένουν. Και πράγματι αν διαβάσει κανείς τι έχω γράψει κατά καιρούς θα δει ότι οι απόψεις μου ποτέ δεν ήταν αγκυλωμένες σε μία ιδεολογία. Αν με δει κανείς πως ζω και τι δόγμα ακολουθώ θα νομίζει ότι είμαι... κομμουνιστής (μούσι, ποδηλατάκι, απλά ρούχα, διάβασμα "κουλτούρας" και πολύ συζήτηση). Όμως πιστεύω στην ελεύθερη αγορά. Πιστεύω στον έλεγχο του κράτους μόνο σε θέματα θεσμών και νομοθεσίας και όχι επιχειρηματικότητας. Και συνεχίζω να το πιστεύω και αυτό φέρνω στο κόμμα. Φέρνω όμως και τα πιστεύω μου ως άνθρωπος πως η διαφάνεια, η ανάγκη για ενημέρωση, για παιδεία και υγεία είναι καθολική και όχι βάση θέσης ή οικονομικής κατάστασης.

Κανείς επίσης δεν είναι τέλειος. Όλοι κάνουμε λάθη. Ένας βουλευτής ή ένας αρχηγός κόμματος δεν εξαιρείται από αυτό. Όμως, πιστεύω ότι όσο περισσότεροι ενημερωμένοι πολίτες συμμετέχουν στις αποφάσεις, τόσο λιγότερα τα λάθη. Και επειδή ακριβώς οι ευθύνες ενός βουλευτή είναι μεγάλες, τα λάθη πρέπει να αποφεύγονται. Με το σημερινό σύστημα όχι μόνο δεν αποφεύγονται αλλά αμείβονται κιόλας γιατί το λάθος που κάνει κακό στον αμέτοχο λαό, κάνει καλό σε άλλο κράτος ή σε κάποια μεγάλη επιχείρηση ή σε μεμονωμένα συμφέροντα.

Όλα τα μέλη του Κόμματος Πειρατών Ελλάδας από κάπου προέρχονται. Δεν υπάρχει παρθενογένεση. Αν πιστεύετε κάτι τέτοιο τότε ίσως πρέπει να ψηφίσετε... Βαγγέλη Βενιζέλο!!!

Δεν ξέρω, ίσως τρομάζει την Ελλάδα ένα πραγματικά πολυσυλλεκτικό κόμμα που θα χρειάζεται να συμμετέχουν και όχι να ακολουθούν τυφλά. Αν υπήρχε η παραμικρή πιθανότητα να μπούμε στην βουλή, ή να μπω εγώ προσωπικά να ξέρατε ότι ισχύει η υπόσχεση που υπάρχει στο καταστατικό του κόμματός της απόφασης από κοινού με την βάση μας και όχι ότι πει ο αρχηγός ή ο βουλευτής.

Στο Κόμμα Πειρατών όλα λέγονται ανοιχτά. Μπορείτε να μπείτε και να συμμετέχετε στο forum μας, να πείτε την άποψή σας.  Ακόμα και αυτοί που διαφωνούν ακούγονται (έστω και αν μερικοί μεταφέρονται στην χαλαρή συζήτηση για λόγους που δεν χρειάζεται να αναφέρω).

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Απαπα ούτε ο Καμμένος τέτοια αλλεργία με την πολιτική τοποθέτησή τους. Έξω δεξί εξτρέμ με εντολές για αριστερές διεισδύσεις.

Vassilis Perantzakis είπε...

Τι να σου κάνω ρε φίλε. Αν θες ινστρούχτορες μπορείς να βρεις πολλούς!!!

Εγώ πάντως δεξιός είμαι αν ενδιαφέρεσαι.

Ανώνυμος είπε...

A! Δηλαδή όταν λυσσομανούσες υπέρ της ΝΔ στα φόρουμ ήσουν υπόδουλος
ινστρουχτούρων?

(Αναμένω απάντηση "δεν λυσσομανούσα, ήμουν υπέρ και αριστερών προτάσεων, πάντα βλέπω και κρίνω")

Vassilis Perantzakis είπε...

Αφού απαντάς μόνος σου, εμένα τι με θες;

Και όπως πάντα έλεγα, είμαι υπέρ του λιγότερα χειρότερου. Άσε που δεν κρύβομαι πίσω από αστείες ανωνυμίες για να μην αναγνωρίσουν ότι είμαι από φόρουμ ΚΑΤΕΞΟΧΗΝ αριστεριστών ινστρουχτόρων...