Παρασκευή, Φεβρουαρίου 03, 2012

Ο απόλυτος κύριος... Κενός (GAP)!!!

Ακούγοντας χθες τον Παπανδρέου θύμωσα... θύμωσα με την Νέα Δημοκρατία. Θύμωσα γιατί αφήνουν αυτόν και τους λοιπούς ΠΑΣΟΚους που κατέστρεψαν την χώρα τα τελευταία 30 χρόνια, να είναι οι απόλυτοι κυρίαρχοι.

Ο ΓΑΠ για άλλη μια φορά τα έριξε όλα στην Νέα Δημοκρατία και την "κακιά" δεξιά διακυβέρνηση του Καραμανλή.

Ο άνθρωπος που με θράσος έλεγε "λεφτά υπάρχουν" και δεν άφηνε με την χρήση των ισχυρών ΠΑΣΟΚικών συνδικάτων να γίνει οποιαδήποτε μεταρρύθμιση στην χώρα τολμάει και λέει ότι για όλα φταίει η δεξιά... Και από κάτω τα καθίκια του ΠΑΣΟΚ τον χειροκροτούν.

Αντί η Νέα Δημοκρατία να βγει να του θυμίσει όλες τις μεταρρυθμίσεις που ο ίδιος αρνούνταν να δεχτεί και όταν τις δέχτηκε δεν τις εφάρμοσε (ακόμα και σήμερα παραμένουν σχέδια)... αντί να του θυμίσει ότι το μόνο που έχει κάνει είναι να τριπλασιάσει την ανεργία και να φέρει την ύφεση με τις μειώσεις στους μισθούς και τις συντάξεις... αντί να απαιτήσει την παραδειγματική τιμωρία του και την αποπομπή του από την βουλή, κάθετε και συζητάει μαζί του στο ίδιο τραπέζι με τον τραπεζίτη...

Σήμερα μόνο καθάρματα, απατεώνες και κάποιοι βλάκες παραμένουν ΠΑΣΟΚ. Και όμως, η Νέα Δημοκρατία τους αφήνει και αλωνίζουν. Είναι λέει έξω φρενών ο Σαμαράς με τους ΠΑΣΟΚους υπουργούς που συνεχίζουν τα ρουσφέτια... Μωρέ... σιγά... θα σκίσεις κάνα καλσόν ρε Αντώνη... Βγες και πες τα αυτά στις τηλεοράσεις. Πήγαινε στον Παπαδήμο και απαίτησε να προκηρύξει τις εκλογές αλλιώς πες του θα αποσύρεις το κόμμα από την "κυβέρνηση" και την βουλή.

Δεν είναι δυνατόν να ανεχόμαστε ακόμα τον GAP και τα τσουτσέκια του. Μόνο η κρεμάλα του αξίζει, αυτού και όλων των ΠΑΣΟΚων που τον στηρίζουν. Και παραφράζοντας τα λόγια του "συντρόφου" Λοβέρδου... διώξτε τον γιατί... ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΑΚΕΛΕΙΟ.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ : Kάποιοι άνανδροι που δέν φοράνε πανταλόνια και δέν έχουν μουστάκι όπως εγώ κάνουν ανήθικες επιθέσεις σε μέλη της οικογενείας μου, εγώ τους απαντώ όπως είχε πεί κάποτε ο αείμνηστος πατέρας μου Ανδρέας "Άν είστε άντρες χτυπήστε εμένα"
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Κάνε τότε εσύ ο ίδιος όλες τις πουστιές και τις λαμογιές για να χτυπήσουμε εσένα τί βάζεις τον Νίκο? Θα τολμούσε ο Νίκος να κουνηθεί άν δέν ήταν αδελφός πρωθυπουργού?

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Μερικοί εκμεταλλεύονται την καλή ανατροφή και την ευγένεια μου σάν αδυναμία
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Άφησε τότε τις ευγένειες άρχισε τις χριστοπαναγίες και θα καθόμαστε όλοι σούζα όταν ακούμε το όνομα σου.

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Έσωσα την χώρα εξ'αιτείας μου δέν χρεωκοπήσαμε
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Μα χρεωκοπήσαμε
ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Άν δέν ήμουνα εγώ θα είχαμε χρεωκοπήσει εδώ και δυόμιση χρόνια