Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 15, 2011

Ποιος συμφωνεί με το χαράτσι; Για να τολμήσει να το πει μπροστά μου...

Έκανα το λάθος και νοικιάζω σπίτι 90 τετραγωνικά; Άσχετα αν είναι παλιό θα πληρώσω το λιγότερο 270 ευρώ (που φυσικά δεν θα είμαι τόσο τυχερός, σίγουρα θα έρθει το διπλάσιο τουλάχιστον) σε έναν λογαριασμό!!! Τι λέτε ρε; Τόσο δεν είναι ούτε το ρεύμα του έτους!!! Και αν δεν το πληρώσω θα μου το κόψετε; Με πια λογική για ένα χαράτσι θα βάλετε την ΔΕΗ να κόψει ένα κοινωνικό αγαθό;

Είναι παράνομο 100%, σίγουρα αντισυνταγματικό και στην καλύτερη ΒΑΡΒΑΡΟ.

Και μετά λέει να το κανονίσω με τον ιδιοκτήτη!!! Ο ιδιοκτήτης ρε ζώα είναι άνεργος και ζει από τα ενοίκια για τα οποία πληρώνει και ένα σωρό φόρους. Θα του τα πετσοκόψω και μετά τι θα τρώει; Τον Βενιζέλο ή τον Πάγκαλο; Και καλά... αυτός σας ψήφισε, καλά να πάθει. Αλλά είναι και άλλοι που δεν σας ψήφισαν. Τι σας φταίνε ρε ζώα;

Όσο για τους ΠΑΣΟΚους που το υποστηρίζουν θέλω να τους δω μπροστά μου. Θα τους ξαπλώσω κάτω τους πούστηδες. Και ναι... είμαι νταής. 1,90 και 110 κιλά δεξιός και χοντροκόκαλος. Θα τους αλλάξω τα φώτα, που θα μου τα σβήσουν αυτοί... Άει στο διάολο.. 

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

κακως βριζεις φιλτατε ενω θα επρεπε να θαυμαζεις τα επιτευγματα της πρασινης ενεργειας! καθαρη αλχημεια φιλτατε! ενεργεια εκ του μηδενος! 5 δις στο αψε σβησε! μεγας εισαι γιωργαρε και θαυμαστα τα εργα σου!

Βασίλης Περαντζάκης είπε...

Που ακούστηκε ρε ΠΑΣΟΚολαμόγιο να πληρώνει προκαταβολικά ο ενοικιαστής τον φόρο του... ιδιοκτήτη αλλιώς θα του κόβουν το ρεύμα;

Τόσο ΖΩΑ είστε.

ΡΕ Το θέμα δεν είναι ο πλούσιος που θα πληρώσει τα 6000 ευρώ, αλλά ο φτωχός που θα βρει τα 600 ευρώ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΜΑΛΑΚΑ ΠΑΣΟΚΕ; Τόλμησε ΡΕ να απαντήσεις ΛΑΜΟΓΙΟ. Για τόλμα ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥΣΤΗ ΑΡΧΙΔΙ ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΑΡΧΕ.

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΖΩΟ.

Βασίλης Περαντζάκης είπε...

Το από πάνω σχόλιο το έγραψα στον Καραπασόκο Παραπολιτικό. Γιατί είναι ΛΑΜΟΓΙΟ, διορισμένος και φίλος του προδότη.

ΕΛΛΗ είπε...

Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΠΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ.ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ;ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΑΤΟΜΑ.ΜΗΝΙΑΙΟΣ ΜΙΣΘΟΣ;1000ΕΥΡΩ.ΑΠ' ΑΥΤΑ ΤΑ 400 ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΧΡΕΗ,ΑΛΛΑ 400 ΓΙΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΓΙΑ ΤΡΕΧΟΝΤΕΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ.ΟΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ,ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

Συνήγορος του Πα.Σο.Κ. είπε...

ΕΓΩ ΡΕ ΦΑΣΙΣΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΣΥΜΦΩΝΩ!
ΕΓΩ ΚΑΙ 10.000.000 ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΝΔΡΕΟΥ.
ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΜΙΑ ΩΡΑ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ.
ΕΣΥ ΚΑΘΑΡΜΑ ΚΑΝΕ "ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ" ....ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙΣ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΕΠ'ΑΟΡΙΣΤΟΝ...
ΟΥΣΤ ΑΛΗΤΕΣ ΔΕΞΙΟΙ !