Σάββατο, Σεπτεμβρίου 03, 2011

37 χρόνια λαϊκισμός...

37 να είναι οι μέρες τους...

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ελατε στη θεση των πασοκων: να τους γαμαει το σπιτι το πασοκ! τρελα!

Ανώνυμος είπε...

τι θέλεις να πεις με αυτή την αναρτηση?είναι ενημέρωση αυτό απο μπλογκ που θέλει να λέγεται σοβαρό με ισχυρή άποψη?μετά αναρωτιέσαι γιατί σε λέμε άθλιο κομματόσκυλο και γιουσουφάκι των εμμετικών οργανώσεωων της νεοδεξιάς!!!είναι και κάτι παθητικοί τύποι σαν τον 2:33 που υπο άλλες συνθήκες θα χαρακτηριζόταν ακόμη και ανώμαλος!!!!

Βασίλης Περαντζάκης είπε...

Εγώ θέλω να λέγεται το blog μου σοβαρό; Από που το βγάζεις αυτό το συμπέρασμα. Φυσικά και είμαι δεξιό κομματόσκυλο αφού έτσι σε βολεύει κρυφοπασόκε, φίλε του εφιάλτη.

ΕΓΩ ρε έχω αρχίδια και μιλάω επώνυμα. Εσύ ανώνυμο κάθαρμα της Ιπποκράτους ποτέ δεν θα το τολμήσεις.

Ανώνυμος είπε...

παλιομαλάκα άνοιξες μπλογκ για να βρίζεις και να κάνεις τον έξυπνο??παίξε το πουλί σου καλύτερα!παριστάνεις τον κομματάρχη νομίζοντας οτι θα πάρεις βραβείο??πόσο αποτυχημένος και κομπλεξικός νοιώθεις άραγε?και μαζί σου 5-6 αποβράσματα της κοινωνίς που παριστανους τους δεξιούς μπας και πάρουν καρέκλα!!!!κλείσε το βρωμομπλόγκ σου αν θες να σαι χρήσιμος!!

Βασίλης Περαντζάκης είπε...

ΠΑΣΟΚολαμόγιο ΦΑΣΙΣΤΑ, να πας να γαμ.... και να μας στείλεις και φωτό να σε βάλω πρώτη μούρη ζώο. Άντε τώρα να βοηθήσεις τον προδότη να πάρει το ποσοστό του...

Ανώνυμος είπε...

Τράβα να κάνεις αέρα στον σακάτη αρχίδι, άνοιξε άν έχεις αρχίδια και εσύ μπλόγκ με το πραγματικό σου όνομα την φωτογραφία σου και βρίζε ελεύθερα όλη μέρα όποιον θέλεις.