Πέμπτη, Μαρτίου 31, 2011

Υποχρεωτική δωρεά οργάνων!!!

Σύμφωνα με νόμο που προωθεί το υπουργείο Υγείας, κάποιος που πεθαίνει γίνεται αυτόματα δωρητής οργάνων εκτός αν έχει δηλώσει πριν ότι δεν το επιθυμεί!!!

Πριν σχολιάσω να πω αυτό: Είμαι υπέρ της δωρεάς οργάνων και έχω δηλώσει ότι επιθυμώ να είμαι δωρητής.

Και τώρα το σχόλιο: Στην ερώτηση "Θέλετε να γίνεται δωρητής οργάνων", η απάντηση "Πάρτε τ' αρχίδια μου" θεωρείται θετική ή αρνητική; Μα τώρα σοβαρά θέλουν να κάνουν αυτόματη την δωρεά οργάνων; Ποια ιδιοφυΐα το σκέφτηκε αυτό; Είναι απαράδεκτο, ανήθικο και φυσικά ύποπτο.

1 σχόλιο:

Demelene είπε...

Γιατί το θεωρείς ανήθικο?

Να σου πω εγώ δεν έχω άποψη για το θέμα.

Για μένα για παράδειγμα όταν δεν υπάρχει η κοινωνική ευσυνείδησία, τότε πρέπει κάπως να επιβάλεται. Πχ υποχρεωτική αιμοδοσία.

Στην δωρεά οργάνων όμως υπάρχει κάτι που λέγεται θάνατος. Και αν μπορώ να εστιάσω κάπου την ανηθικότητα εκεί θα την εστίαζα