Δευτέρα, Φεβρουαρίου 21, 2011

Κατάντια των Ελληνικών ΜΜΕ και του συστήματος Γιωργάκη...

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ακατάλληλο δια ανήλικους....

Σήμερα όλες οι "μεγάλες" εφημερίδες δεν αναφέρουν ούτε λέξη στα πρωτοσέλιδά τους (πιθανολογώ και στην υπόλοιπη "αρθρογραφία" τους) για την αποκάλυψη ότι ο Γιωργάκης, 1 μήνα και κάτι μετά τις εκλογές μιλούσε με τον Στρος Καν για παρέμβαση του ΔΝΤ!!!

Τι μας έλεγε μέχρι και 5 μήνες αργότερα ο Γιωργάκης; Ψέμματα!!! Ε... ας μην ξεχνάμε όμως την σκληρή προσπάθεια που έκανε... ΝΑ ΛΕΕΙ ΨΕΜΜΑΤΑ!!!!

Ρε ζώα δημοσιοκάφροι; Δεν ντρέπεστε λίγο; Στο ελάχιστο; Να μου πεις... εγώ αν είχα εσωτερικό ασανσέρ για την Πόρσε μου, θα αισθανόμουν ντροπή; Ανάλογα το επάγγελμα. Ένας Τραβεστί π.χ. που πουλάει το κορμί του δεν έχει κανένα λόγο να ντρέπεται. Εσείς όμως ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ έχετε και παραέχετε... πουλημένα καθάρματα...

Αν ήμουν στην θέση του Γιωργάκη, θα είχα αυτοκτονήσει. Αλλά που να την βρει την τσίπα το μαμόθρεφτο!!!

Άκουσα προχθές στην ΠΑΣΟΚτζού Στάη, τον Θέμο Αναστασιάδη (ξέρετε... τον έτερο ΠΑΣΟΚο που πιάστηκε να μεταφέρει παράνομα τεράστια ποσά), από θέση σχολιαστή (!!!) να λέει ότι δεν είναι εκείνος που θα πει στον πρωθυπουργό τι θα κάνει!!! Τι λες ρε μεγάλε; Γιατί τι είναι ο πρωθυπουργός; Ένας υπάλληλος είναι, που του δώσαμε αυτή την δουλειά και τα έχει κάνει θάλασσα.

Έχω εγώ να πω κάτι επώνυμα στον Γιωργάκη και σε όλα τα ΠΑΣΟΚια. Να πάτε να γαμηθείτε ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ... Και να πάρετε μαζί σας τους ξεφτίλες του κερατά, τους δημοσιοκάφρους... Όλους. Από τον πούστη τον πρόεδρό τους μέχρι το τελευταίο διορισμένο καθαρματάκι στην ΕΡΤ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: