Δευτέρα, Φεβρουαρίου 21, 2011

Λόγια... "συμπαράστασης"

Το νέο φρούτο της εποχής είναι οι δηλώσεις... συμπαράστασης!!!

Συμπαραστεκόμαστε λέει στον αγώνα των απεργών πείνας!!! Κάτσε ρε φίλε.. γιατί να συμπαρασταθώ σε κάποιον που ήρθε στο σπίτι μου απρόσκλητος; Ακόμα και νόμιμα να ήρθε, πρέπει να μου κάτσει στο σβέρκο γιατί τον... φιλοξενώ;

Δεν έχω κάτι με τον άνθρωπο, αλλά αφού δεν υπάρχουν δουλειές να φύγει να πάει να βρει αλλού δουλειά. Πως έφυγε από το σπίτι του και ήρθε στο δικό μας; Να πάει πίσω αν θέλει. Δόξα τον θεό που πιστεύει, υπάρχουν τρόποι και ευκαιρίες. Εμένα δηλαδή θα μου συμπαρασταθείτε αν χάσω την δουλειά μου; Σε αυτούς γιατί; Επειδή σας βγάζουν στις ειδήσεις ή επειδή έτσι δεν αισθάνεστε κατώτεροι;

Θέλω να συμπαρασταθώ στον γείτονά μου που έχασε την δουλειά του και δεν έχει να πάρει τα απαραίτητα στα παιδάκια του. Σου ζητάω εσένα να κάνεις... δήλωση συμπαράστασης με το ζόρι; Η να του δώσεις λεφτά με το ζόρι; Που στο κάτω κάτω είναι και ο αδελφός μου. Και ναι ρε φίλε... πρώτα η οικογένειά μου... Δηλαδή εσύ τι θα έκανες; Πρώτα θα φρόντιζες τον ξένο και μετά τον δικό σου άνθρωπο; Δεν είμαστε καλά μου φαίνεται...

Και κάτι άλλο. Αν κάποιοι θέλετε να βρείτε συμπαραστάτες... να πάτε να φορτωθείτε στον Αλαβάνο που έχει ξενοδοχεία να τους βάλει, ή στον Τσίπρα που μπορεί να σας δώσει οικοδομές... 

1 σχόλιο:

Demelene είπε...

Στην Ελλάδα ακόμα πιστεύουμε ότι είμαστε μια πλούσια χώρα που μας πέρνει να παρέχουμε υπηρεσίες και ακριβή υγεία σε παράνομους μετανάστες αλλά όχι στους ίδιους τους πολίτες της χώρας