Παρασκευή, Ιανουαρίου 28, 2011

Οι πραγματικοί ρατσιστές...

Συζητούσα χθες με έναν γνωστό μου, αριστερό, όπως δηλώνει (γιατί στην πραγματικότητα είναι ένας βολεμένος νεοέλληνας) και μου έλεγε ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν ίσα δικαιώματα και θα πρέπει να φροντίζουμε για τους λαθρομετανάστες. Όπα ρε μεγάλε, του λέω εγώ... δηλαδή πρέπει να τους φροντίζουμε τζάμπα στα νοσοκομεία μας; Ναι μου απαντάει, οπότε τον ρωτάω εγώ αν ξέρει πότε πήγα εγώ τελευταία φορά τζάμπα στο νοσοκομείο; Μα εσύ είσαι Έλληνας μου απαντάει. Έχεις υποχρέωση να πληρώνεις για να στηρίζεις το σύστημα... Οπότε του είπα ότι είναι ρατσιστής και έφυγα. Ακόμα το σκέφτεται μάλλον!!!

2 σχόλια:

john anast είπε...

Δεν νομίζω ο φίλος σου να ξέρει τι είναι ρατσισμός, απλά του είπαν ότι είναι και πολύ in να "προστατεύεις" λαθρομεταναστες και το έκανε σκοπό της ζωής του, όταν δεν πινει καφέ στο da capo...
Αψογος όπως πάντα

Demelene είπε...

χαχαχαχαχα! Θεός!