Τρίτη, Νοεμβρίου 09, 2010

Ούτε οι πολίτες πήραν το μήνυμα!!!

Ασχολούνται τα ΜΜΕ και εμείς στα blogs με τα πολλαπλά μηνύματα των εκλογών και το αν το μήνυμα το πήραν οι πολιτικοί. Εγώ ξέρετε που κατέληξα; Ότι ούτε οι πολίτες το πήραν το μήνυμα.

Και το μήνυμα για τους πολίτες είναι ότι οι πολιτικοί δεν ενδιαφέρονται για την γνώμη όσων δεν συμμετέχουν. Είναι σαν να μην υπάρχουν. Βγάζουν άνετα τα συμπεράσματα που τους συμφέρει από τους υπόλοιπους.

Θα μου πείτε ενδιαφέρονται για τους συμμετέχοντες; Αν όχι, τους φοβούνται... Το μόνο που φοβούνται οι πολιτικοί είναι η μαζική συμμετοχή.


Με το να μην συμμετέχουμε το μόνο που κάνουμε είναι να δίνουμε το δικαίωμα σε άλλους να αποφασίζουν για εμάς, χωρίς καν να μας ρωτήσουν. Δεν υπάρχει δικαιολογία για τέτοια ανευθυνότητα.

4 σχόλια:

Indigo Boy είπε...

Συμφωνώ. Δες αν θες και το μπλογκ μου http://luxarea.wordpress.com

Demelene είπε...

Χμμμμμμμμμμμμμμμμμ!!

Πάντως εγώ θεωρώ σαν σοβαρή απειλή την αποχή μετά από ένα ποσοστό. Είναι αιτία για βίαιη αλλαγή πολιτεύματος.
Νομίζω δηλαδή.

Vassilis είπε...

Βολεύει η αποχή. Δεν είδες πως ερμήνευσαν τα δύο μεγάλα κόμματα το ποσοστό τους; Το δε ΠΑΣΟΚ είναι ευχαριστημένο που δεν πήρε ποσοστό μικρότερο της Ν.Δ. η δε Ν.Δ. είναι ευχαριστημένη που την πλησίασε το ΠΑΣΟΚ (γιατί έπεσαν και οι δύο, οπότε το να πει ότι έριξε την διαφορά ήταν μαλακία).

Η αποχή σημαίνει μόνο ότι αφήνεις τον άλλο να αποφασίσει για σένα. Δεν θα το κάνω ποτέ. Η μία ψήφος που έχω είναι δική μου. Δεν την χαρίζω σε κανέναν.

Demelene είπε...

Εγώ καταλαβαίνω ότι πάντα ερμηνεύουν όπως θέλουν τα αποτελέσματα!
Αποχή, Λευκό (το έχει φάει η μαρμάγκα τι σημαίνει) και άκυρο όλα ερμηνεύονται από κάθε κόμμα όπως θέλει.

Όλα τα κόμματα είναι καραγκιόζηδες. Δεν συμφωνείς αλλά αυτή είναι η πεποίθηση μου και έστω και άλλων.
Πραγματικά τι επιλογή έχω? Γιατί το πολιτικό σύστημα είναι τέτοιο ώστε δεν θα φανεί κάποιος αξιόλογος πχ χωρίς κόμμα.

Πως εγώ θα πω στο πολιτικό σύστημα, ΑΛΛΑΞΕ γιατί δεν με απασχολείς μία όπως είσαι χωρίς ταυτόχρονα να συντηρώ την διάθεση του για υποκειμενικές ερμηνείες?