Τετάρτη, Οκτωβρίου 20, 2010

Έρχεται μπόρα για το ΠΑΣΟΚ...

Στις εκλογές του Νοεμβρίου το ΠΑΣΟΚ στοιχηματίζει στην μεγάλη αποχή. Προσωπικά γνωρίζω τουλάχιστον 10 άτομα (τόσα μου έχουν το δηλώσει ρητά) που δεν είχαν ψηφίσει στις εκλογές του 2009, αφήνοντας τους ΠΑΣΟΚους να αποφασίσουν ποιος μας κυβερνάει, και τώρα θα πάνε να ψηφίσουν ενάντια στους υποψηφίους του ΠΑΣΟΚ (και του μνημονίου).

Είμαι σίγουρος ότι το ΠΑΣΟΚ θα ανεβάσει τους τόνους και θα προσπαθήσει να σπιλώσει όσο γίνεται τους αντιπάλους του. Όσο πλησιάζουν οι εκλογές τόσο περισσότερη λάσπη θα ρίχνει. Όμως ο κόσμος πρέπει να θυμάται ένα μόνο πράγμα. Το Δ.Ν.Τ. το έφεραν οι ΠΑΣΟΚοι και δεν θα φύγει όσο είναι αυτοί στα πράγματα. Νοίκιασε ήδη γραφεία για.... 32 χρόνια. Προσωπικά δεν σκοπεύω να τους έχω πάνω μου μέχρι τα... 70 μου.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μερα νυχτα με το πασοκ ασχολειστε!!δεν κοιτατε τα χαλια σας!! σας δουλευει ο καρατζαφερης ολους εκει στη δεξια πολυκατοικια!!τωρα που θα ανοιξουν και τα κελια για τα γαλαζια πουλακια που κελαηδησαν στο βατοπαιδι!!αφου υπαρχουν ανθρωποι που πιστευουν τα παραμυθια του σαμαρα και οχι μονο αυτο αλλα ελπιζουν και κανουν και σεναρια με το μυαλο τους!!ονειρευονται ξανα καρεκλες και επιτροπες!!!πως να δει προκοπη ο τοπος!!!

Vassilis είπε...

Το ΠΑΣΟΚ "κυβερνάει" ζώο.

Δεν κοιτάς την πούτσα που σου ρίχνει ο Γιώργος... μαλάκα ΠΑΣΟΚε της Ιπποκράτους...!!!

Ανώνυμος είπε...

Και για το πρόστιμο 350 εκατ. ευρώ που μας έβαλε η ΕΕ για παράνομες αγροτικές ενισχύσεις την περίοδο 2004 - 2009 ποιός φταίει;

Vassilis είπε...

Αχαχαχα... Μου αρέσει που αφαιρείς ένα έτος.

Είναι για το 2003 έως το 2007. Δηλαδή για 1μιση έτος ήταν η δική σας πολιτική που δεν άλλαξε μέχρι το 2007. Μαλακία του Καραμανλή που πίστευε ότι κάτι κάνατε σωστά. ΖΩΑ...

Ανώνυμος είπε...

οτι μαλακια σας λενε απο τα κομματικα γραφεια της πολιτικης ανοιξης το πιστευετε και ερχεστε και κανετε προπαγανδα!!τουλαχιστον βρειτε κατι αληθινο και μη λετε ψευτικα στοιχεια!!!

Vassilis είπε...

http://www.ana-mpa.gr/anaweb/user/showplain?maindoc=9226685&maindocimg=7957544&service=97&showLink=true

Φάε ΠΑΣΟΚε... Φάε...

Η Ν.Δ. δεν χρειάζεται να μου πει την αλήθεια. Εσύ τρως κουτόχορτο από την Ιπποκράτους όμως. Κανονικότατα.

Υ.Γ. Εγώ δεν έρχομαι πουθενά. Εσύ έρχεσαι και διαβάζεις. Να μαθαίνεις τουλάχιστον και την αλήθεια που σου κρύβουν τα ΠΑΣΟΚοκάναλα μαλάκα...

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα.Φιλε θα δωσει το απροσαρμοστο-ετσι λεει-απο 100-200 ευρω στους χαμηλοσυνταξιουχους.Και μου αρεσει που τα πασοκοκαναλα και οι πρασινες φυλλαδες το αναγαγουν σε μεγα θεμα.Ρε μαλακες μας εχει παρει και την πετσα και αντι να τον φτυσετε και να τον εξαποστειλετε ακομα τον υποστηριζετε?ΦΙΛΕ ΒΑΣΙΛΗ,ας βλεπεις την ηρεμια ειναι σαν αυτη πριν τη μεγαλη καταιγιδα.Και ΔΕΝ θα διασωθει κανεις ιδιαιτερα οι μεγαλοπαπαγαλοι δημοσιογραφοι.θυμησου εχουν να γινουν τρομερα πραγματα που θα ειναι πταισματα αυτα που γινινται στη Γαλλια.