Πέμπτη, Οκτωβρίου 07, 2010

Το κάπνισμα και η ανευθυνότητα των Ελλήνων.

Είμαι σε μια καφετέρια με φίλους. Δίπλα μου 2 οικογένειες με τα παιδιά τους. Σε κλειστό χώρο. Ένας τύπος καπνίζει το ένα τσιγάρο μετά το άλλο στο παραδίπλα τραπέζι. Πάω να του την πω και βλέπω την μητέρα ενός από τα παιδιά να βγάζει πακέτο...

Αυτή είναι η Ελλάδα του 2010.

Η ατάκα μου; "Κυρά μου, δεν κερνάς τα παιδάκια σου και ένα καφεδάκι; Το τσιγαράκι τους το κάνουν που το κάνουν..." και σηκώθηκα και έφυγα πριν ακούσω τις γελοίες δικαιολογίες τους.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτοι ειναι οικογενεια greek roma

Demelene είπε...

Περιμένεις κάτι διαφορετικό?
Εγώ στην Πάτρα είχα γνωρίσει περήφανους καμένους εγκέφαλους από επαρχιακές πόλεις, που με ευγνωμοσύνη προς τους γονείς ανέφεραν ότι είναι σκληρά ποτήρια επειδή ο πατέρες τον/την πήγε από το δημοτικό στο καφενείο να δοκιμάσει μπύρα!

Για την ζώνη δεν οδηγάς. Δεν μπορείς να νιώσεις τα ζόρια που έχω τραβήξει με τους αμετανόητους γνώστες της θεωρίας την σχετικότητας με βάση το που στο αυτοκίνητο κάθεσαι!

Vassilis είπε...

Γιατί το λες; Και ως συνεπιβάτης τα ίδια έχω ζήσει με τους οδηγούς που δεν καταλαβαίνουν ή τους υπόλοιπους συνεπιβάτες...