Τετάρτη, Ιουνίου 30, 2010

Αυτή είναι η δημοκρατία τους...

Αν δεν συμφωνήσουν εργοδότες και εργαζόμενοι σε πάγωμα μισθών... θα γίνει με νόμο.

Γιατί όχι με προεδρικό διάταγμα; Σιγά μην το περνάμε και από την βουλή. Πάντως μου αρέσει που αφήνουν περιθώρια επιλογής!!!

Χούντα Σοβιετικού τύπου!!!

Όπως ακριβώς στην Αμερική η δημοκρατία σου επέτρεπε να πας στον Ρήγκαν και να πεις "δεν μου αρέσεις", έτσι και στην Σοβιετική Ένωση μπορούσες να πας στον Μπρέσνιεφ και να του πεις "δεν μου αρέσει ο Ρήγκαν".

Έτσι και εδώ. Μπορείτε να το επιλέξετε... ή να σας το επιβάλουμε. Εγώ τώρα... τι να επιλέξω; Να τους πω πάλι Χούντα; Είναι. Να πω τους ψηφοφόρους τους μαλάκες; Είναι... Να πω ότι ο ΓΑΠ είναι καθυστερημένος; Είναι...

Έχω και μία πρόταση. Γιατί δεν αναρτούν στο διαδίκτυο μια δημόσια διαβούλευση που να λέει "Θέλετε πάγωμα μισθών για 3 χρόνια, πάγωμα μισθών για 36 μήνες ή θέλετε πάγωμα μισθών για 156 εβδομάδες"; Να έχουμε μια επιλογή βρε φασισταριά του κερατά...!!!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Φασίστες του κερατά είναι.
Εγω έχω μια καλήτερη πρόταση.
Να τους πετάξουμε όλους στη θάλασσα ακόμα και με τη βία αν χρειαστεί, και να αλλάξουμε το πολίτευμα.
Μα εγκαθυδρίσουμε πολίτευμα Αμεσης Δημοκρατίας ώστε να μας ρωτάνε θέλουν δε θέλουν τη γνώμη μας και να ψηφίζουμε εμείς τους νόμους.
Να πάρουμε επιτέλους τις τύχες μας στα χέρια μας.