Τρίτη, Ιουνίου 29, 2010

Απογοήτευση...

Συνάντησα σήμερα στον δρόμο έναν παλιό μου συμμαθητή. Ένα παιδί που πάντα μελετούσε και ήταν από τους καλύτερους. Σήμερα είναι δημόσιος υπάλληλος σε μια υπηρεσία που εργάζεται κανονικά, καθώς είναι από αυτές που αν δεν κάνουν την δουλειά τους οι υπάλληλοι, δεν θα πληρωθούν. Και δυστυχώς δεν του περισσεύουν τα χρήματα του φίλου μου.

Ο φίλος μου λοιπόν αυτός έχασε από τον μισθό του 250 ευρώ το μήνα και από τα δώρα άλλες 2000 ευρώ το χρόνο. Ο μισθός του έπεσε κάτω από τα 1000 ευρώ, όσο ήταν όταν πρωτοδιορίστηκε.

Το πρόβλημά του ξέρετε ποιο ήταν; Όχι το ύψος του μισθού, αλλά ότι αυτός δεν του φτάνει να κάνει οικογένεια. Ήλπιζε ότι θα πάρει κάτι παραπάνω με τον Γιώργο ή τουλάχιστον θα ελαφρύνει το βάρος στο καλάθι του σούπερ μάρκετ αρκετά ώστε να μπορέσει να ξεκινήσει την οικογένεια που ήθελε. Δυστυχώς όμως τα όνειρά του ποδοπατήθηκαν. Η απογοήτευσή του ήταν μεγάλη. Τα έξοδά του έχουν αυξηθεί και ο μισθός του έχει μειωθεί. Ξοδεύει φυσικά πολύ λιγότερα από πριν.

Τον θυμάμαι πάντα με χαμόγελο. Σήμερα τον είδα στεναχωρημένο. Τον έχει πάρει από κάτω.

Μου είπε ότι είχα απόλυτο δίκιο που δεν ήθελα το δημόσιο, αλλά τώρα εκείνος έχει εγκλωβιστεί. Πριν από 2-3 χρόνια θα μπορούσε να φύγει, σήμερα είναι αδύνατο λόγω της κατάστασης στην αγορά εργασίας.

Σήμερα για μια οικογένεια με 1 παιδί (δεν μιλάω για 2) χρειάζονται 2000 με 2500 ευρώ τον μήνα. Δύο μισθοί πλέον δεν φτάνουν. Και όμως. Μια "σοσιαλιστική" δήθεν κυβέρνηση, αφαιρεί πόρους από αυτήν την οικογένεια και αυξάνει το κόστος ζωής της. Και το κάνουν λέει με "πόνο". Δεν ξέρω πόσο πονάνε εκείνοι, αλλά θα ήθελα πάρα πολύ να τους προκαλέσω τον πόνο που προκάλεσαν στον φίλο μου αυτό. Γιατί λαμβάνοντας 6 με 7 χιλιάδες ευρώ το μήνα και κάνοντας ταξιδάκια με έξοδα του κράτους ξέρω και εγώ να πονάω... και να το λέω.

6 σχόλια:

KOSTAS PAP είπε...

Τι έγινε με την σημερινή απεργία και κινητοποίηση; Είναι ευχαριστημένες οι συνδικαλιστικές ηγεσίες; Πιστεύουν ότι με μία διαδήλωση και μία πορεία το μήνα θα ιδρώσει το αυτί του Γιωργάκη και της κυβέρνησης; Μήπως έχουν εκτιμήσει ότι οι εργαζόμενοι δεν μπορούν να αντέξουν μεγαλύτερες κινητοποιήσεις πράγμα που σημαίνει ότι η κυβέρνηση προχωρά στον εργασιακό μεσαίωνα χωρίς πρακτικά αντίσταση; Μήπως τελικά η πλειοψηφία των εργαζόμενων για διάφορους λόγους, (αίσθημα συνενοχής, πλύση εγκεφάλου από τα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ, έλειψη εναλλακτικής πρότασης, απογοήτευση από την αναξιοπιστία όλου του πολιτικού κόσμου, συνδικαλιστική ηγεσία με "υπαλλήλους" της κυβέρνησης, βόλεμα μέσα από τις αμαρτίες του παρελθόντος) δεν είναι διατεθιμένη να αγωνιστεί για να μην περάσουν τα μέτρα; Μήπως τελικά τα μέτρα μας αξίζουν;

Ανώνυμος είπε...

Σώπα ρε που σε έπιασε η ευαισθησία με τους δημόσιους τεμπέληδες ;-)

Vassilis είπε...

Ναι ρε ΠΑΣΟΚε... έχεις πρόβλημα; Δεν θα πληρωθείς αρκετά από το κόμμα αν δεν βάλεις σχόλια;

Ανώνυμος είπε...

Βασιλάκη τέτοια επικοινωνιακά κολπάκια δεν πιάνουν σε εμένα.. το ΠΑΣΟΚος θα το εκλάβω απλά σαν προσβολή.

Εγώ απλά επισημαίνω την διγλωσσία σου, για όσους ξέχασαν και έχουν κοντή μνήμη:

Γουστάρεις την σφαγή στο Κολοσσαίο των «δημοσίων τεμπέληδων» -> http://tinyurl.com/2e57wc4
Το διασκεδάζεις με τους «δημόσιους τεμπέληδες» και την σφαγή στα «προνόμιά» τους -> http://tinyurl.com/23x6zmp
Το απολαμβάνεις με τις περικοπές των «δημοσίων τεμπέληδων» -> http://tinyurl.com/246hwrk

Μην χύνεις λοιπόν κροκοδείλια δάκρυα, ότι δήθεν σε έπιασε ο «πόνος» για τους «δημόσιους τεμπέληδες», διότι δεν πείθεις κανέναν (ΟΚ, εξαίρουνται όσοι έχουν μνήμη χρυσόψαρου).

ΥΓ: Τελικά το ban ήταν ό,τι έπρεπε για φτηνούς προπαγανδιστές σαν του λόγου σου.

Vassilis είπε...

Α.. είσαι ανώνυμος ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ του adslgr μανάρι μου ε; ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΟ είναι εκεί μέσα. Και να μην με μπανάρανε θα έφευγα μόνος μου...

ΟΥΣΤ από δω κοπρόσκυλο...

Δεν χαρίζω κάστανα πλέον στα φασιστόμουτρα που μετατρέψατε την χώρα σε προτεκτοράτο των Αμερικανών. Μαλάκες...

Vassilis είπε...

Επίσης αν διάβαζες τι γράφω μαλάκα ανώνυμε του adslgr (γιατί δε έχετε μούτρα να εμφανιστείτε επώνυμα) θα έβλεπες ότι είμαι πάντα κατά του βολέματος στο δημόσιο. Αλλά οι παπάρες οι πολιτικοί στους οποίους πιστεύεις και εσύ ως "αριστερός" έπεισαν σχεδόν όλους για την "μονιμότητα" και τα "προνόμια".

Η ζωή ρε ΣΥΡΙΖΑΙΕ δεν είναι ούτε άσπρο ούτε μαύρο και δεν είναι και δίκαιη. Όταν όμως σας το έλεγα εγώ ήμουν ο κακός δεξιός!!! Ε ΜΠΟΥ ρε. Φάτα τώρα και ΣΚΑΣΕ μαλάκα όπως σου επιτάσσει η νέα τάξη. Εγώ όμως δεν το βουλώνω. Θα στο φωνάζω μέχρι να πάρει μπροστά το σκουριασμένο μυαλό σου.