Τετάρτη, Ιουνίου 02, 2010

Μας έτρωγαν την σύνταξη...

Όλοι όσοι βολεύτηκαν μας έτρωγαν την σύνταξη. Θα πάρουμε στα 65 ένα φιλοδώρημα μετά από 40 χρόνια εργασίας, γιατί κάποιοι (2 εκατομμύρια Έλληνες) βολεύτηκαν στον δημόσιο και οι περισσότεροι από αυτούς πήραν σύνταξη στα 50 έως 58 τους με το πολύ 30 χρόνια εργασίας.

Για όσους ρωτάνε που πήγαν τα λεφτά... για να κλέψουν φίλοι μου 10 δις, 100 άνθρωποι, μοίρασαν 200  δις σε 2 εκατομμύρια ανθρώπους ώστε να το βουλώσουν. Τώρα ζητάμε από τους 100 να επιστρέψουν πίσω τα 10 κλεμμένα; Και τα 200 από ποιον θα τα πάρουμε;

8 σχόλια:

Demelene είπε...

Και νωρίτερα έβγαιναν στην σύνταξη. Ξέρω κόσμο στα 40. Έχεις ακούσει για πεθαμένους, κόρες που δεν ήθελαν να δουλέψουν. Ο κατάλογος είναι ατελείωτος.

Δεν ξέρω αν έχεις διαβάσει στο μπλόγκ μου, αλλά όλοι ξαφνικά κατηγορούν όλους εκτός των εαυτών τους.

Δεν γράφω άλλο. Με πιάνει κατάθλιψη μόνο και μόνο που σκέφτομαι πόσες αράδες μπορώ να γράψω.

Vassilis είπε...

Μιλούσα με συνάδελφο και μου έλεγε ότι φταίνε μόνο αυτοί που έκλεψαν πολλά. Οι πολλοί που έκλεψαν λίγα (σχετικά) δεν φταίνε.

Εγώ αντίθετα βάζω και τον εαυτό μου μέσα που τους έχω αφήσει να με κλέβουν... γιατί έτσι διαιωνίζω το έγκλημα.

Demelene είπε...

Βασίλη καταλαβαίνω τι λες. Όλοι φταίνε.

Προσωπικά βάζω τον εαυτό μου σε αυτούς που ήμουν πολύ μικρός για να αντιδράσω, και αδαής για το πως να πείσω κόσμο για τον παραλογισμό του. Βλέπεις τα μαθηματικά και η πληροφορική δεν είναι κατανοητά αν και συνεχίζω να πιστεύω ότι αν δεν θέλει να καταλάβει τότε ποτέ δεν θα καταλάβει.

Ετσι λοιπόν και εγώ βάζω τον εαυτό μου σε αυτούς που άφησα να με κλέβουν.

Η βασική διαφωνία που έχω είναι ότι σε ένα σύνολο που κλέβουν πολλοί τότε εύκολα θα βρει βιώσιμο χώρος κάποιος που κλέβει σε βαθμό οργίου. Αν οι πολλοί δεν αφήσουν τον χώρο με τις ίδιες τις πράξεις του, τότε για αυτούς τους λίγους μεγάλο κλέφτες απλά αλίμονο τους.

Αυτό είναι ιστορική παρατήρηση.

Vassilis είπε...

Αυτό ακριβώς λέω και εγώ.

macgiorgosgr είπε...

Αριθμητική φαντάζομαι ότι γνωρίζεις. Για κάνε τους υπολογισμούς, γιατί εμένα τα νούμερα μου λένε άλλα.

Vassilis είπε...

Ποια είναι τα νούμερα που σου λένε άλλα; Μπορεί κάποιος που έδωσε συνολικά 50000 ευρώ στα ταμεία να απολαμβάνει σύνταξη από τα 40 του για 30 χρόνια (αν ζήσει μόνο τόσο χωρίς έγνοιες) στις 15000-20000 ευρώ το χρόνο; Ούτε με επιτόκιο 20% δεν γίνεται αυτό. Την δική σου σύνταξη τρώνε, πάρε το χαμπάρι.

Ανώνυμος είπε...

Βασίλη όχι μόνο μας έτρωγαν αλλά και συνεχίζουν να μας τρώνε...Ξέρεις πόσους αργόμισθους ξέρω σήμερα που κάθε μήνα παίρνουν 1500-2000 και κάθονται...και τους πληρώνουμε και ασφάλεια και τους δίνουμε και άδειες και αναρρωτικές και και και... Με αυτούς τι θα κάνουμε;;;;

Vassilis είπε...

Θα τους δείξουμε την πόρτα της εξόδου. Έρχονται οι απολύσεις στο δημόσιο αμέσως μετά τις δημοτικές εκλογές.