Κυριακή, Ιουνίου 27, 2010

Μη ύπαρξη νομιμότητας...

Η κυβέρνηση αυτή δεν έχει ΚΑΜΙΑ νομιμοποίηση να παίρνει αυτά τα μέτρα που παίρνει. Ο κόσμος που την ψήφισε (αν και ηλίθιοι) δεν την ψήφισε για αυτά. Το ΠΑΣΟΚ λοιπόν είναι μία Χούντα και από δω και μπρος ως χούντα θα πρέπει να την βλέπουμε και να κάνουμε αντίσταση.

Από δω και μπρος θα ακολουθώ και εγώ το κίνημα "δεν πληρώνω". Δεν θα πάρουν φράγκο από μένα που μπορώ να το γλιτώσω. Θα καταθέτω τα λεφτά για την ΔΕΗ στο παρακαταθηκών και δανείων, αρνούμενος να πληρώσω ΕΡΤ και τέλη υπέρ τρίτων, θα χρησιμοποιώ εισιτήρια στον ηλεκτρικό που τα έχουν αφήσει άλλοι στα εκδοτήρια (ήμουν αντίθετος όσο η κυβέρνηση ήταν δημοκρατική) και θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να έχει λιγότερα έσοδα η κυβέρνηση αυτή. Θα λέω παντού ότι είναι χούντα και θα το αποδεικνύω.

Λεφτά από βενζίνη δεν πρόκειται να πάρουν από μένα. Δεν έχω αυτοκίνητο και πλέον μετακινούμαι σχεδόν αποκλειστικά με ποδήλατο. ΦΠΑ θα εισπράττουν το λιγότερο δυνατό από μένα. Τέρμα η κατανάλωση (θα τα μαζεύω σε μασούρι). Μαύρα όσο το δυνατόν περισσότερα και στα έσοδα και στα έξοδα. Το δηλώνω. Αν αυτή η χούντα δεν πάει σύντομα σε εκλογές με πρόγραμμά της το μνημόνιο να πάρει νομιμοποίηση αν μπορεί, εγώ παύω να την αναγνωρίζω ως κυβέρνηση. Είναι χούντα και τίποτε άλλο. Θα κόψω και το συμβόλαιο στο κινητό και θα χρησιμοποιώ μόνο καρτοκινητό με δωρεάν κλήσεις. Διακοπές θα κάνω σε συγγενείς και φίλους φέτος. Στα έξοδα του σπιτιού θα τσοντάρω... για να βγάλω την υποχρέωση.

Αγορές θα κάνω μόνο μέσω Internet σε ξένες εταιρίες. Θα γίνω αντιπατριώτης, αν θεωρούν ότι πατριώτης είναι αυτός που γίνεται το κορόιδο για να έχει η σοσιαληστρική αυτή χούντα να πληρώνει υπερωρίες στα πράσινα καθάρματα που την στηρίζουν.

2 σχόλια:

Deneb είπε...

Μαζί σου. Και εγώ χρησιμοποιώ ποδήλατο όσο μπορώ για να μην εισπράτουν φόρο από τα καύσιμα, έκοψα το τσιγάρο για το καλό μου και για να μην εισπράτουν φόρο καπνού, περιόρισα όσο μπορώ τις δαπάνες μου για να μην εισπράτουν φπα και αγοράζω από το ίντερνετ από την κινα!
Το κινητό το έχω πετάξει από πέρυσι και είμαι ευτυχησμένος με την ησυχία μου.
Α, και επειδή μένω κοντά στη θάλασσα πιάνω και κανένα ψαράκι πότε πότε και έτσι κάνω έξτρα οικονομία και δεν τους πληρώνω και φπα.
Οποιος μπορεί να ακολουθήσει μια τέτοια συνταγή, και κερδισμένος θα είναι, και τα λεφτά του θα έχει προφυλάξει από τα αρπακτικά της κατοχής.

Agg3los είπε...

και εγω φτιαχνω χτιστο ξυλοφουρνο για να χρησιμοποιω λιγοτερο ρευμα... επαρχια ειμαι αλλωστε ,εχω ξυλα.. και κλαδια..

εμπρος προς τα πίσω!