Πέμπτη, Μαρτίου 11, 2010

Δεν είναι δυνατόν;

Από τα χθεσινά πρακτικά της επιτροπής για το σκάνδαλο Siemens:

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Ιωσήφ Βαλυράκης): Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, αρχίζει η συνεδρίαση.
Κύριοι συνάδελφοι, έχω ένα σοβαρό θέμα. Δεν είναι δυνατόν Πρακτικά των καταθέσεων να κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και μάλιστα αυτούσια.


Τι εννοείται κύριε Βαλυράκη μας; Υπάλληλός μου δεν είστε; Όλοι εκεί μέσα υπάλληλοί μας δεν είστε; Δεν έχουμε δικαίωμα να μαθαίνουμε ΑΥΤΟΥΣΙΑ τι γίνεται; Τι λέγεται; Τι αποκαλύπτεται; Τι έγινε; Πόνεσε ο υπουργός Οικονομικών και διαμαρτυρήθηκε;

Μου φαίνεται στο ΠΑΣΟΚ έχουν πάρει πολύ σοβαρά τον φασισμό τους.

Ο φανταστικός πρωθυπουργός μας είπε: "όλα στο διαδίκτυο". Δεν άκουσα να συμπλήρωσε "εκτός αν δεν μας βολεύουν"!!! Τώρα αν αυτό εννοούσε, δικό σας πρόβλημα.

Να τα πρακτικά ΟΛΑ από την χθεσινή συνεδρίαση.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Mπές στον Κρόγια να δείς πώς τους τα χώνει.
Ημέρα ντροπής για το ΠΑΣΟΚ η σημερινή γράφει.

Vassilis είπε...

Και καλά κάνει. Εγώ για αυτό τον διαβάζω. Γιατί δεν έχει πρόβλημα να τους τα χώσει. Μπορεί να μην είναι αντικειμενικός πάντα, αλλά ούτε εγώ είμαι.

Το πρόβλημα βασικά σήμερα είναι ότι υπάρχει ένας τρομακτικός μηχανισμός προπαγάνδας του ΠΑΣΟΚ που χρησιμοποιείται για λάθος σκοπούς. Μάλιστα απορώ με τον Παπανδρέου. Ξέρω ότι ο άνθρωπος τα πιστεύει αυτά που λέει... αλλά εδώ τι συμβαίνει; Φοβάται να παρέμβει;

Δυστυχώς το πολιτικό κόστος προηγείται της λογικής. Έτσι θα πέσει γρηγορότερα από τον Καραμανλή που έκανε λάθη, αλλά όχι τόσο χοντρά...!!!

Ανώνυμος είπε...

Tο τελικό συμπέρασμα είναι 1
Ο καθένας βγαίνει χειρότερος απο τον προηγούμενο του, ο Καραμάν - αλής χειρότερος απο τον Κινέζο Σημίτη και ο Τζέφρυ Τσάντ - Παπανδρέου χειρότερος απο τον Καραμάν - αλή.