Δευτέρα, Ιανουαρίου 25, 2010

Επιμένουν... ακροδεξιοί και φοβικοί είσαστε και είμαι...

Διαφωνείτε με τον θεάρεστο νόμο του ΠΑΣΟΚ για την απόδοση ιθαγένειας; Μήπως ζητάτε και δημοψήφισμα; Είστε ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ. Διαβάστε άρθρο στο ΠΑΣΟΚικό Βήμα χθες και θαυμάστε...

"ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΕΣ διαστάσεις έχει πάρει τον τελευταίο καιρό η εξάπλωση ακροδεξιών, ρατσιστικών και ξενοφοβικών απόψεων στο ελληνικό Διαδίκτυο. "

"όλα τα ακροδεξιά κλισέ ανακυκλώνονται στον κυβερνοχώρο μέσα από ιστολόγια και σελίδες σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook"

"το ελληνικό Διαδίκτυο έχει κατακλυστεί από ξενοφοβικά συνθήματα και ιστοσελίδες που ζητούν τη διενέργεια δημοψηφίσματος"

Προσέξτε... το συγκεκριμένο "δημοκρατικό" άρθρο είναι και χωρίς υπογραφή. Φοβάται ο δημοσιοκάφρος μην του την πούμε; Αφήστε που έβαλαν και κάποια τύπισσα που δεν την ξέρει ούτε η μάνα της και είναι "επίκουρη καθηγήτρια στο τμήμα Επικοινωνιακών Συστημάτων στο Πανεπιστήμιο του Αιγαίου" να δώσει και την δική της "αντιφασιστική" νότα.

ΡΕ ρεμάλια. Σε λίγο θα με κάνετε να θέλω να φέρω με τιμή έναν τίτλο του "φασίστα" και του "ακροδεξιού". ΟΥΣΤ από κει... Κάφροι.

4 σχόλια:

γαμώσταυρος είπε...

Δεν είμαι Ακροδεξιός!
ΔΑΝΟΣ είμαι!!!

Ακόμα "καλυτερα"! Χε! Χε! Χε!

dexter είπε...

εγω ειμαι "μακεδονας" και πιστευω πως η "μακεδονια" δεν εχει ελευθερωθει ολοκληρη παρολα αυτα δεν ειμαι εθνικιστης ουτε καπηλευομαι την παραδοση αλλης χωρας.

τι; Δεν το λεω εγω στην κουμουνδουρου το λενε!!!!!

ΥΓ οσο μας λενε φασιστες θα βρισκουνε παντου σβηστρες.
Erase giorgaki now

Ανώνυμος είπε...

Ο μόνος που διαφωνεί ανοιχτά και κάνει σοβαρές προσπάθειες να εμποδίσει το κακό είναι ο Γιώργος Καρατζαφέρης, Βασίλη άσχετα με το οτι αντίπαλος στο κόμμα που ψηφίζεις για να θεωρείσαι δίκαιος οφείλεις να τον παραδεχτείς.

Ανώνυμος είπε...

Τους οπαδούς του Καρατζαφέρη εννοεί αυτός που το έγραψε καλά σου λένε.
Ανήκεις και εσύ σ'αυτούς?