Πέμπτη, Ιανουαρίου 21, 2010

Το κακό να είσαι γαλάζιος...

Σύμφωνα με τους "αριστερούς" φασίστες του fimotro, είναι ποινικά κολάσιμο να είσαι "γαλάζιος" και φυσικά αν είσαι έχεις σχέση με τον... Ρουσόπουλο!!!

Ρε ρεμάλια... Τον Ρουσόπουλο εγώ τον έχω φίλο στο Facebook. Θα με συνδέσετε έτσι εμένα με αυτόν αν χρειαστεί; Ε σας το λέω εγώ μόνος μου. Έχω επίσης φίλο και τον Βουλγαράκη, ρεμάλια... ε ρεμάλια.

Το δικό μου blog είναι 100% επώνυμο, ρεμάλια. Και περιμένω να τολμήσει κάποιος να μου κάνει μήνυση για... εκβιασμό επειδή λέω την γνώμη μου. Η γνώμη μου λοιπόν είναι ότι είστε εγκάθετοι του συστήματος ΠΑΣΟΚ που προσπαθείτε να πείσετε ότι δεν υπάρχει.

Είμαι δεξιός και είμαι ο χειρότερός σας εφιάλτης γιατί σε μένα δεν πιάνει η ιδεολογική τρομοκρατία.

Άντε γεια....

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ξεσκιστε τα τα πουλημένα τομάρια που εχουν εγκαθιδρύσει την ιδεολογική τρομοκρατία των διαπλεκόμενων ΜΜΕ...