Δευτέρα, Ιανουαρίου 04, 2010

Είναι ηλεκτρονικό το τεφτέρι σας κύριε Αυτιά;

Ο κυριούλης Αυτιάς μας λέει τι καλό που είναι το μέτρο με τις αποδείξεις!!! Και συμφωνούν οι δημοσιοκάφροι!!! Αλήθεια... το τεφτέρι που μας δείχνει ο Αυτιάς είναι ψηφιακό; Πόσες ώρες θα σπαταλάμε να αντιγράφουμε τις αποδείξεις; Και στο τέλος που θα τις ξαναντιγράψουμε όλες; Πόσες ακόμα ώρες;

Άσε που λέει και για την μαύρη σακουλίτσα στην οποία θα βάζουμε τις θερμικές αποδείξεις μην μας σβηστούν!!! Τι λε ρε μεγάλε!!! Πολύ χαριτωμένα μας τα λες. Θα έρθεις εσύ να γράφεις τις αποδείξεις για τον 72άχρονο πατέρα μου με καταρράκτη; Η μήπως θα μου πληρώσεις τις ώρες μου εμένα; Βλάκα... ε βλάκα!!!

Ναι ρε. Να ζητάτε αποδείξεις. Πρέπει να ζητάτε αποδείξεις. Αλλά όχι γιατί είναι ωραίο και χαριτωμένο να σπαταλάμε ώρες να τις αντιγράφουμε... Γιατί έτσι πρέπει.

Το θέμα με την αντιγραφή των αποδείξεων είναι καθαρά πρακτικό. Δεν έχουμε ούτε θα έχουμε το χρόνο να καθόμαστε με τις ώρες να τις γράφουμε. Και καλά εγώ. Είμαι προγραμματιστής και δεν μου είναι δύσκολο να τις έχω σε ένα excel και μετά να τις περάσω σε όποια σελίδα μου πουν, σχεδόν αυτόματα. Αλλά δεν μπορούν να κάνουν το ίδιο παρά μόνο ένας στους 5000 Έλληνες. Οι υπόλοιποι;

7 σχόλια:

ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.
ΑΥΤΙΑΣ ΣΛΟΥΡΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ.
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ.

Demelene είπε...

Ας πάρει καμιά συνέντευξη από τον ευατό του!

john anast είπε...

Κοιτάξτε, να δείτε. Τα πράγματα είναι απλά. Θα αγοράσουμε όλοι scanner, θα τις σκανάρουμε και θα τις αποθηκεύουμε σε βάση δεδομένων τύπου access. Από εκεί, θα ανοίξουμε όλοι υποχρεωτικά μια θύρα στο router και θα μπαίνει ο Παπακωνστ. όποτε θέλει να τις βλέπει.
Επίσης για να μην τα χασουμε αν χτυπήσει ο σκληρός, θα βάλουμε και καμια συστοιχία raid για καλύτερη ασφάλεια, και θα φτιάξουμε τα δικαιώματα στον file server ώστε να μην μπορεί κανένας hacker Να μας πάρει τις αποδείξεις.
Τώρα όποιος δεν μπορεί να το κάνει, ας πρόσεχε. ο Jefrey μας είχε προειδοποιήσει για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση. Τζάμπα έστελνε τόσα email κάθε μέρα και μας τα λέγανε ένα προς ενα οι παπαγαλοδημοσιογράφοι;

john anast είπε...

Και κάτι ακόμη. Φαντάζεστε στη λα'ι'κή να ανοίξουν και πάγκοι με αποδείξεις; Καλή ιδέα, τι λέτε;

Ανώνυμος είπε...

Καλά Βασίλη δέν τον έχεις καταλάβει ακόμα τόσα χρόνια τον συγκεκριμένο τύπο?
Ότι τον βάλουν να πεί τα αφεντικά του λέει.

aggelos είπε...

γιατι δεν κανουν αυτο που η ΝΔ ξεκινησε σαν ιδεα και ο Χατζηδακης ξαναειπε ,την online συνδεση ταμειακων μηχανων με υπουργειο?
σε Γαλλια,ιταλια γερμανια και αλλες χωρες δεν υπαρχει συλλογη αποδειξεων..μονο ελεγχος απο το κρατος...ειναι παραλογο και δε λειτουργει να μαζευεις αποδειξεις για αφορολογητο...μπανανια..

Ανώνυμος είπε...

Ο άνθρωπος είναι μεγάλος καραγκιόζης.
Επί 5 χρόνια πίεζε με λαϊκισμούς πάσης φύσεως η κυβέρνηση Καραμανλή να δώσει όσο το δυνατόν περισσότερα.
Τώρα το παίζει μεγάλος αναλυτής, συμφωνώντας με όλα τα περιοριστικά και φορομπηχτικά μέτρα.
Όξω πούστη απ' την παράγκα!!!!