Δευτέρα, Δεκεμβρίου 28, 2009

Διαφορά αντιλήψεων

Για να ζητήσεις απόδειξη θες... κίνητρο!!! Δεν έχω καταλάβει ποιο είναι το κίνητρο... το ότι θα έχουμε την ίδια φοροαπαλλαγή μετά τις αποδείξεις; Δηλαδή αυτό ήταν το πρόβλημα; Δεν μας τιμωρούσε το κράτος οπότε αφήναμε να το κλέψουν;

Ένα παράδειγμα που μου έτυχε πριν 2 μέρες. Την επομένη των Χριστουγέννων που πήγα σε ένα γνωστό ρεμπετάδικο στο Μπουρνάζι, το "Τέντζερης και το καπάκι" για να πληρώσω δεν μου έφεραν την απόδειξη των 211 ευρώ (8 άτομα) αλλά το... παραγγελιόχαρτο. Περιττό να πω ότι πλήρωσα και ζήτησα την θεωρημένη απόδειξη. Η κοπέλα μου φάνηκε να νιώθει λίγο άσχημα γιατί δεν μετράει από φέτος, αλλά όταν της εξήγησα ότι άσχημα πρέπει να νιώθει ο ιδιοκτήτης του καταστήματος, που κοροϊδεύει τους πελάτες του και την εφορία, το κατάλαβε.

Εξάλλου δεν κατάλαβα... ο ιδιοκτήτης της βιοτεχνίας από όπου αγοράζω τα ρούχα μου, γιατί μου έκοψε, κάνοντάς μου και μεγάλη έκπτωση την οποία ανέγραψε κανονικότατα στην απόδειξη. Αυτός χαζός είναι;

Οπότε ξέρετε τι φταίει; Ότι είμαστε κακομαθημένοι. Αυτό φταίει. Έτσι έχουμε μάθει και είναι δύσκολο να ξεμάθουμε. Οπότε μας το κάνουν με το ζόρι πράγμα που μεγαλώνει την γραφειοκρατία.

Ο Έλληνας δεν έχει φορολογική συνείδηση και δεν βλέπω να αποκτάει σύντομα.

1 σχόλιο:

Antilogos είπε...

Δυστυχώς αυτό είναι το αποτέλεσμα της επί ετών πλύσης εγκεφάλου περί κακού "καρφώματος" (έτσι θεωρείται η καταγγελία φοροκλοπής...) όπως επίσης και της λοιδορίας των κατά καιρούς προσπαθειών δημιουργίας φορολογικής συνείδησης (με τηλεοπτικά σποτάκια) που τόσο ελαφρά και περιπαικτικά αντιμετωπίσθηκαν από όλα τα αντιπολιτευόμενα ΜΜΕ .