Τρίτη, Νοεμβρίου 03, 2009

ΠΑΣΟΚικά blogs... άμυαλη προπαγάνδα. Ναι σε όλα...

Τα ΠΑΣΟΚικά blogs έχουν βαλθεί να διαδίδουν τις ανοησίες του κ.Παπακωνσταντίνου και της Μπιρμπίλη για την απόσυρση!!! Μιλάμε οι άνθρωποι έχουν σοβαρό πρόβλημα ανεξάρτητης σκέψης. Κάνουν απλά προπαγάνδα!!!

63000 αυτοκίνητα αποσύρθηκαν τον πρώτο μήνα. Τα περισσότερα από αυτά δε στην Αθήνα. Σοβαρά επιμένουν ότι δεν θα υπάρχει περιβαλλοντικό αντίκτυπο αν συνεχιστεί το μέτρο; Σοβαρά επιμένουν ότι δεν έχουν τα λεφτά την στιγμή που το μέτρο είναι αυτοχρηματοδοτούμενο από τα τέλη κυκλοφορίας;

Ενημέρωση: Συζητώντας το με τον Γιώργο Κρόγια στο blog του όπου διαμαρτύρεται όχι για την ουσία, αλλά για την επικοινωνιακή διαχείριση, αντί να μου απαντήσει το γύρισε στην κατηγορία για τα stage (με την κατάργηση των οποίων εγώ συμφωνώ!!!). Τις προάλλες όμως προειδοποιούσε για σχόλια εκτός θέματος!!! Έτσι γίνεται. Όταν τους στριμώχνεις, αντί να απαντήσουν, αλλάζουν θέμα. Μάλιστα είχε το θράσος να πει ότι μόνο "μερικές εκατοντάδες" αυτοκίνητα θα αποσύρονταν, όταν τον πρώτο μήνα ήταν 63000!!! Δηλαδή αν συνεχιζόταν θα ήταν όχι απλά πετυχημένο, αλλά πρωτόγνωρο!!! Και όμως, αντί να καθίσουν να το σκεφτούν και να καταλάβουν ότι θα είχαν μεγαλύτερο κέρδος και οικονομικό και περιβαλλοντικό... απλά ακύρωσαν το μέτρο!!! Αυτή είναι η πράσινη ανάπτυξη που μας έλεγαν;

13 σχόλια:

Laplace είπε...

καλησπερα βασπερ
εχω ασχοληθει κ εγω με τους εμετικους προπαγανδιστες οψιμους πασοκους της μπλογκοσφαιρας..
τα ατομα νομιζουν οτι εχουν να κανουν με τπτ αμυαλους σαν τα μουτρα τους..

Vassilis είπε...

Ο κανόνας τους είναι ένας αντί να απαντήσουν. Αλλάζουν θέμα!!!

tsaousa είπε...

Ενώ τα δεξιά μπλογκς, ε; Μέσα στην αντικειμενικότητα!

Vassilis είπε...

Να η αλλαγή θέματος. Ευχαριστούμε για την απόδειξη!!!

Για το θέμα έχεις να πεις κάτι ή θεωρείς ότι 63000 παλαιά αυτοκίνητα εκτός (ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ)... δεν είναι κάτι σημαντικό για το περιβάλλον;

Μήπως θες έναν πρόχειρο υπολογισμό πόσα θα κερδίσει το κράτος από φόρους αν ΟΙ ΜΙΣΟΙ από αυτούς αγοράσουν αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας; Μήπως θες τον όγκο του CO2 μου γλιτώσαμε; Μήπως θες να πεις κάτι που έχει νόημα;

Ανώνυμος είπε...

@tsaousa:Κάτι σου έχει κάνει εσένα η δεξιά...Αλλιώς δεν εξηγείται το κόλλημα σου...

Ανώνυμος είπε...

@tsaousa:στον αντιΚρόγια πάντως μια χαρά γλύφεις το Πασόκ...

Vassilis είπε...

Το θέμα μας δεν είναι η tsaousa αλλά οι πολιτικές του ΠΑΣΟΚ και οι αποφάσεις του. Και αυτή ήταν όσο λανθασμένη θα μπορούσε...

john anast είπε...

Δεν ξέρω αν εχει αναφερθεί πουθενά, αλλα η προηγούμενη κυβέρνηση α΄νεβαζε τα τελη στα παλιά αυτοκίνητα, αλλά τουλάχιστον σου έδινε κι ένα κίνητρο να το ξεφορτωθείς. Τώρα σου αυξανει τα τελη αλλα δε σε βοηθάει να το ξεφορτωθείς. Επομένως διπλά χαμένος.

Demelene είπε...

Sorry κιολας αλλά η τσαούσα δεν άλλαξε θέμα.
Το θέμα σου ήταν η προπαγάνδα τον πράσινων-μπλογκς και πως όποτε στριμώχνονται κάνουν και μια κολοτούμπα.
Συνεπώς μια χαρά μέσα στο θέμα ήταν, το οποίο επί της ουσίας άλλαξες εσυ στο σχόλιο σου.

Και το δικό μου σχόλιο για το ποστ σου θα ήταν
"Σε αντίθεση με....?"

Εγώ ξέρω οτι όποιος έχει την φωλιά του λερωμένη και προσεγγίζει ένα ζητήμα με πάθος και υποκειμενισμό, αν το θέμα δεν ειναι τι γεύση θα έχει το κεικ, τότε ο πρώτος που θα έρθει και απλά θα μετρήσει θα τον στριμώξει και εκει αρχίζει το πανηγυρι που κατηγορείς, αλλά ξεχνάς κιόλας κατά την γνώμη μου.

Ετσι ειναι, το κάνω και εγώ.

Vassilis είπε...

@demelene, η φράση της tsaousas δεν είχε κανένα θέμα. Ήταν απλή απαξίωση. Εγώ μιλάω συγκεκριμένα. Σκέψου το...

Vassilis είπε...

Επίσης, ποτέ δεν είπα ότι είμαι αντικειμενικός... Ούτε από τα ΠΑΣΟΚικά blogs περιμένω να είναι αντικειμενικά. Όμως τυφλή προπαγάνδα κάνουν... Λένε ναι σε όλα και επαναλαμβάνουν τις βλακείες που τους ταΐζουν...

Demelene είπε...

Βασίλη αν και δεν συμφωνω, αλλά οκ. Εγώ ξέρεις. Η ιστορία με τα χρώματα μου φαινεται γελοια. Απλά δεν μαρέσει το μονομερές κράξιμο.

Vassilis είπε...

Ούτε εμένα και για αυτό το λόγο έχω γράψει και για ότι θετικό έχουν κάνει.

Το πρόβλημα είναι ότι τα θετικά (όπως π.χ. η κατάργηση των stage) τα χαλάμε με αρνητικά (όπως η μη πληρωμή δεδουλευμένων και η μη μοριοδότηση - ενώ έξω γίνεται).

Μονομερή είναι δυστυχώς η μεγάλη πλειοψηφία των φιλοκυβερνητικών blogs. Και λέω η μεγάλη πλειοψηφία γιατί υπάρχει και μια μικρή μειοψηφία που αντί να εστιάζει στη... επικοινωνιακή διαχείριση λέει και για την ουσία.