Δευτέρα, Νοεμβρίου 23, 2009

Φορολογία ακινήτων...

Και ενώ έλεγαν ότι θα φορολογήσουν με έκτακτη εισφορά την ακίνητη περιουσία άνω των 600000 ευρώ, στον προϋπολογισμό το ποσό αυτό έγινε 400000 ευρώ!!! Δεν το κατεβάζουν λίγο ακόμα στις 200000 ευρώ να πληρώσουμε σχεδόν όλοι οι Έλληνες;

Έλεγαν ότι θα φορολογήσουν τους έχοντες και κατέχοντες. Οι Έλληνες όμως ως γνωστών μπορεί να χρωστάνε, να μην έχουν να φάνε, αλλά ακίνητη περιουσία θα έχουν. Εδώ εγώ που δεν θέλω να έχω και παρ' όλ' αυτά έχω ένα σπιτάκι και ένα χωράφι με ελιές. Δεν είμαι στα 400000 ευρώ, αλλά στις 200000 μπορεί και να είμαι. Οπότε γιατί να μην δώσω και εγώ κάτι στο κράτος να βοηθήσω; Το θεωρώ άδικο... Είμαι και εγώ ένας κατέχοντας.

Αλήθεια, γιατί είχαν τόση λύσσα απέναντι στην έκτακτη εισφορά στα εισοδήματα φυσικών προσώπων πριν τις εκλογές και τώρα όχι μόνο την εισπράττουν, αλλά βάζουν και δύο ακόμα έκτακτες εισφορές, μία στα ακίνητα και μία στα νομικά πρόσωπα; Είναι δυνατόν να ήταν άδικη η έκτακτη εισφορά στα εισοδήματα άνω των 60000 ευρώ, αλλά να μην είναι η εισφορά στα ακίνητα που θα πιάνει και ανθρώπους με πολύ μικρότερα εισοδήματα;

Θα βγουν τώρα οι δημοσιοκάφροι που έλεγαν για το σπιτάκι και τους 5 ντενεκέδες λάδι να μιλήσουν; Ή θα βγάλουν τον σκασμό γιατί τα αφεντικά τους έχουν να πάρουν δουλειές με φούντες από τους Σοσιαληστές;

1 σχόλιο:

Jim Slip είπε...

Είσαι σιγουρος οτι δε σε πιάνει; Γιατί αν αυξήσουν τις αντικειμενικές, μπορεί και να σε πιάνει.

Με τι ζώα έχουμε μπλέξει. Στους πολιτικούς αναφέρομαι.