Τετάρτη, Νοεμβρίου 18, 2009

Τα νέα τέλη...

Πριν μπω στο θέμα, να κάνω μια εισαγωγή: Δεν έχω αυτοκίνητο. Δεν θέλω να έχω αυτοκίνητο. Δεν μου αρέσουν τα αυτοκίνητα!!! Μπορεί να πείτε ότι θέλετε, ότι βολεύει, ότι χρειάζεται, ότι είναι απαραίτητο... ε εγώ δεν το έχω χρειαστεί ποτέ, βολεύομαι αλλιώς και όσο για το απαραίτητο... νομίζω ότι ζω μια χαρά ακόμα και χωρίς αυτό.

Από κει και πέρα τώρα:

Όταν ανακοινώθηκε με την προηγούμενη κυβέρνηση η αύξηση των τελών, έγινε για να χρηματοδοτηθεί το μέτρο της απόσυρσης. Ένα μέτρο που ενώ, πριν τις εκλογές, το ΠΑΣΟΚ στήριζε και έλεγε ότι πρέπει να βελτιωθεί, μετά το κατάργησε ως... μη οικονομικό/οικολογικό (!!!). Μάλιστα έλεγε ότι τα τέλη θα έπρεπε να είναι σύμφωνα με τους ρύπους και όχι σύμφωνα με τον κινητήρα και την παλαιότητα.

Τελικά; Είδε ότι αυτό είναι ανεφάρμοστο όπως του έλεγαν και έκανε... το ίδιο με την Ν.Δ.!!! Μόνο που σήμερα δεν ξέρουμε που πάνε τα λεφτά από αυτήν την αύξηση. Απλά ως δικαιολογία πέταξαν κάτι για την παιδεία: "προτιμάμε να τα δώσουμε εκεί". Στο επικοινωνιακό το έχουν.

Πλήρωνε λοιπόν κορόιδο ιδιοκτήτη αυτοκινήτου. Πλήρωνε και εσύ που δεν πρόλαβες την απόσυρση. Εγώ δεν δίνω ευρώ. Μια χαρά είναι τα ΜΜΜ. Βάζω και το ποδηλατάκι μου στο τρένο και πάω...

2 σχόλια:

Laplace είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Laplace είπε...

αισχροι,εμετικοι ψευτες..

δεν ειμαι κανενα κομμα,οποιος με διαβαζει το ξερει καλα...

αλλα μιλαμε για μια κυβερνηση αισχρων ψευτων που οι διορισμενοι απο τα 80s πασοκοι των 10-20 μπλογκς ο καθενας τους κ τα ΜΜΕ των μεγαλονταβατζηδων προσπαθουν να μας πεισουν οτι 'παραγουν εργο'

αυτες ειναι οι έτοιμες λυσεις' ενος κομματος που εχει ΗΔΗ κυβερνησει 20 ετη?