Τετάρτη, Οκτωβρίου 07, 2009

Ανακοίνωση Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ)

Aριθ. Πρωτ. 4789 ΓΧ/ΑΛ/ΑΓΤ/ΜΛ 6 Οκτωβρίου 2009


Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ), με αφορμή πληροφορίες του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου, ότι δηλ. το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας πρόκειται να συγχωνευθεί με άλλο Υπουργείο, χάνοντας έτσι την αυτονομία και αυτοτέλειά του, δηλώνει ότι μια τέτοια απόφαση θα είναι επιζήμια για την ναυτιλία μας, την πρώτη σε μέγεθος στην Ευρωπαϊκή Ένωση, και θα στερήσει από την ναυτεργατική οικογένεια παράδοση δεκαετιών, σε ό,τι αφορά τον τρόπο αντιμετώπισης των ιδιαιτέρων προβλημάτων που απασχολούν τους ναυτεργάτες.
Εκτιμούμε ότι τυχόν απώλεια της αυτονομίας του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας θα έχει επιπτώσεις και στον διεθνή χώρο, πέραν βεβαίως της αυτονόητης επίπτωσης να υποβαθμισθεί η εικόνα της ναυτιλίας μας διεθνώς.
Είναι γνωστό ότι η ελληνική εμπορική ναυτιλία με το συνάλλαγμα που εισάγεται στη χώρα μας από τους ναυτεργάτες, συνιστά αδιαφιλονίκητο πυλώνα ενίσχυσης της εθνικής μας οικονομίας και μάλιστα σε εποχή διεθνούς οικονομικής κρίσης, οι επιπτώσεις της οποίας άρχισαν να πλήττουν και τη χώρα μας.
Σε εποχή που η προσέλκυση νέων και παραμονή τους στο ναυτικό επάγγελμα ιεραρχείται σαν πρώτη προτεραιότητα για την ναυτιλία μας, μια και η δεξαμενή του έμψυχου δυναμικού έχει στερέψει επικίνδυνα, τυχόν απώλεια της αυτονομίας του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας θα στείλει λάθος μήνυμα στους νέους μας και θα αναχαιτίσει την προσπάθεια ενίσχυσης του στελεχιακού δυναμικού της ναυτιλίας μας.
Μετά από τα παραπάνω, η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία, απευθυνόμενη προς κάθε κατεύθυνση, τονίζει ότι δεν πρόκειται να αποδεχθεί ένα τέτοιο ενδεχόμενο, και θα το αντιπαλέψει με κάθε τρόπο, γιατί εν κατακλείδι θεωρεί ότι δεν θίγει μόνο τα συμφέροντα των ναυτεργατών αλλά και της σύνολης εθνικής οικονομίας.

Γιάννης Χαλάς

Γενικός Γραμματέας ΠΝΟ

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Αντικειμενικέ" γιατί δεν γράφεις ότι ο Χαλάς (που υπογράφει την ανακοίνωση) είναι μέλος της Νέας Δημαοκρατίας ? ....
Επίσης γιατί δεν παραθέτεις και καμιά ανακοίνωση από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (αυτοί έχουν τα πλοία ... και αυτοί θα τα πάρουν και θα φύγουν) ??

Μάλλον γιατί δεν υπάρχει ....
Και θα σου πω γιατί δεν υπάρχει -- γιατί το υπουργείο εμπορικής ναυτιλίας ήταν ένα υπουργείο άχρηστο που μόνο γραφειοκρατικά εμπόδια έβαζε και περιττές διαδικασίες ..... για τους εφοπλιστές.
Ρώτα να μάθεις ....

Vassilis είπε...

Ανώνυμε, εγώ δεν είμαι δημοσιοκάφρος για να το παίζω αντικειμενικός. Λέω την γνώμη μου.

Και στην ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΗ της ναυτιλίας το να κόψεις το σχετικό υπουργείο είναι σαν Πετρελαιοπαραγωγός χώρα να μην έχει υπουργείο Ενέργειας!!!

Όσο για το τι δουλειά έκανε, εσύ ρώτα να μάθεις. Έχουμε την ισχυρότερη Ναυτιλία μετά την αναβάθμισή του από τις κυβερνήσεις Σημίτη, ενώ οι κυβερνήσεις Παπανδρέου την είχαν αναγκάσει να πάει με ξένες σημαίες.

ΟΠΟΤΕ πριν κάνεις τον έξυπνο... ρώτα να μάθεις!!!

ΠΟΣΩΣ με νοιάζει αν ο Χαλάς είναι Νεοδημοκράτης ή... ΚΚΕ. Αυτά είναι για τους "αντικειμενικούς" που κρίβονται, σαν εσένα!!!

Vassilis είπε...

Όσο για τους εφοπλιστές που λες... μόνο με χαρά δεν το δέχτηκαν. Διάβασε και καμιά Ναυτεμπορική και άσε τις "αριστερές" ανοησίες περί δεξιών ανακοινώσεων!!!

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1724730

"Η εφοπλιστική κοινότητα εκτιμά ότι η νέα δομή ενέχει κινδύνους υποβάθμισης, παρά την «αναβάθμιση» στο τίτλο, της εκπροσώπησης, κυρίως στο εξωτερικό, της μεγαλύτερης βιομηχανίας της χώρας, της ελληνικής ποντοπόρου ναυτιλίας.

Παράλληλα θεωρεί ότι υπάρχει κίνδυνος να χαθεί λόγω της μεταφοράς του Λιμενικού Σώματος στο νέο υπουργείο, μία τεράστια τεχνογνωσία σε ό,τι αφορά την επεξεργασία της ναυτιλιακής πολιτικής και της υποστήριξής της στους διεθνείς οργανισμούς. Να σημειωθεί ότι τόσο η ΠΝΟ όσο και η Ένωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΠΕΝ) εκφράζουν με ανακοινώσεις τους, την έντονη αντίθεσή τους με τη διχοτόμηση του ΥΕΝANΠ κάνοντας λόγο για υποβάθμιση της ελληνικής ναυτιλίας.


ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ-ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΣΙΜΠΛΑΚΗΣ
ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ"

Όταν λοιπόν θα έρχεσαι να μου λες βλακείες... να έχεις διαβάσει πρώτα. ΔΙΑΒΑΣΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ!!!! Κατάλαβες;

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον δεν καταλαβαίνεις --- για δείξε μου το σημείο στο άρθρο που αναφέρεται σε ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ της ένωσης ελλήνων εφοπλιστών ....

Γιατί εγώ δεν βλέπω κάτι επίσημο .... Βλέπω μόνο κάτι που γράφει ένας δημοσιοΚΑΦΡΟΣ (ΣΥ ΕΙΠΑΣ) "σύμφωνα με πληροφορίες" και "παράγοντες του κλάδου σημείωναν" !!
Μας έχεις τρελλάνει με τα ΜΜΕ (ότι είναι εξαπάτησης) --- Κοίτα τώρα ΠΩΣ εξαπατούν !!!!

Εγω διαβάζω και γνωρίζω !! Εσύ ??

Vassilis είπε...

Εσύ μιλάς για ανακοίνωση, όχι εγώ. Από την στιγμή που δεν έχει βγει πως μιλάς;

Και όχι μόνο αυτό, αλλά κάνεις και τον έξυπνο. Δες τι λέει ο εφοπλιστής Εμπειρίκος στην Αγγλία, στην Lloyd's List. (http://www.lloydslist.com/ll/news/katseli-appointed-new-greek-shipping-minister/1254828685004.htm?highlight=true&containingAll=Greek&containingPhrase=&containingAnyWords=) Για να διαβάσεις όλο το άρθρο πρέπει να είσαι εγγεγραμμένος, αλλά νομίζω την ουσία την λαμβάνεις.

Επίσης και η Ένωση Εμποροπλοιάρχων είναι αντίθετη με την κατάργηση του ΥΕΝ.

Δεν γνωρίζεις λοιπόν. Κάνεις εις άτοπο απαγωγή. Η πολιτική δεν λειτουργεί έτσι.

Οπότε μέχρι να υπάρχει κάτι επίσημο και από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, επέτρεψέ μου να μεταφέρω τις επίσημες απόψεις των υπολοίπων και την δική μου... επίσημη άποψη καθώς και των έγκυρων πηγών. Πολύ πιο έγκυρων από έναν ανώνυμο με εμφανείς κομματικές εμπάθειες.

Ανώνυμος είπε...

εσύ έχεις ολόκληρο μπλογκ που προπαγανδίζει υπέρ της Νέας Δημοκρατίας και θα μου πεις ότι εγώ έχω "εμφανείς κομματικές εμπάθειες" ???

Μιλάμε για πολύυυυυυυυυ γέλιο !!!!!


υ.γ. ακόμη περιμένω την ανακοίνωση από την ΕΕΕ ... ή θα μου πεις ότι δεν έχουν τα κότσια να τη βγάλουν

Vassilis είπε...

Ανώνυμε, εγώ δεν λέω ότι είμαι αντικειμενικός. Δεν είναι γελοίο να με κατηγορείς για κάτι που ΔΕΝ λέω; Νομίζω ότι είναι.

Τέλος πάντων, εσύ προσπαθείς να μας πείσεις για κάτι που δεν έχεις επιχειρήματα. Εγώ αντιθέτως σου παρέθεσα 3-4. Η Ε.Ε.Ε. είπε ότι δεν θα βγάλει ανακοίνωση μέχρι να δει τις αρμοδιότητες και εξέφρασε επιφυλάξεις. Οι εφοπλιστές από την Αγγλία είναι αντίθετοι... εσύ τι μου λες;

Αν δεν απατώμαι η κυβέρνηση αυτή είναι Σοσιαλιστική... Τι αξίζει περισσότερο λοιπόν; Η γνώμη των εργαζόμενων ή η γνώμη των εφοπλιστών; Αν εσύ λες ότι το δεύτερο, τότε εγώ λέω ότι η κυβέρνηση αυτή είναι με τους Εφοπλιστές και κάνει τα χατίρια τους προφανώς (έτσι μου λες ΕΣΥ)!!! ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ;

Απάντησε να σε δω...

Ανώνυμος είπε...

αφού όπως λες και εσύ ότι δεν εισαι αντικειμενικός, δεν είναι αντικειμενικές και οι απόψεις σου !
άρα δεν μπορείς να τις παρουσιάζεις ως "γεγονότα"

Όσον αφορά στα "χατίρια" επιχείρημα αχταρμάς --- είπα εγώ ότι δεν πείραξε τους εφοπλλιστές που έκλεισε το εμπορικής ναυτιλίας και εσύ λες ότι λέω ότι τους έκανε τα χατίρια !! Κανονική τρικυμία εν κρανίο !!

"Αι κομμουνισταί φταίνε για όλα τα δεινά" -- Η φοβία του έλληνα δεξιού !!

Vassilis είπε...

Δεν παρουσιάζω ως γεγονότα τις απόψεις μου. Παρουσιάζω και γεγονότα και απόψεις μου. Και τα γεγονότα που παρουσίασα είναι συγκεκριμένα.

Τώρα αν εσύ έχεις πρόβλημα να απαντήσεις, άρχισε να μιλάς για κακούς δεξιούς. ΜΠΟΥ!!!!

Είναι απλό. Έκανε λάθος που κατάργησε το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Αυτή είναι η γνώμη μου και η γνώμη όπως φαίνεται των περισσοτέρων σχετικών. Τώρα εσύ περίμενε να σου πουν οι εφοπλιστές για να πεις την γνώμη σου.

Αλλά δεν θα απαγορέψεις σε κανέναν να μιλάει και δεν θα υποβαθμίζεις την γνώμη του γιατί εσύ τον θεωρείς Νεοδημοκράτη, δεξιό, ΚΚΕ ή Βουδιστή!!! ΓΚΕΓΚΕ;