Τετάρτη, Οκτωβρίου 28, 2009

Αδελφές και παλικάρια...

Κάποια ζώα έβγαλαν ένα video όπου βρίζουν αισχρά σχετικά με την σημαία της Ελλάδας, το Όχι και το έπος του 40. Λένε Εθνικιστές όσους έχουν τέτοια ιδανικά και μετά μιλάνε για ηθική!!! Δεν έχω κανένα πρόβλημα να είμαι Εθνικιστής. Τιμή μου και καμάρι μου!!! Από πότε το Εθνικιστής έχει κακή έννοια; Από τότε που κάποια ζώα ξέχασαν να μάθουν Ελληνικά; Εξάλλου (για να μιλήσουμε με την γλώσσα αυτών των τύπων στο video) καλύτερα Εθνικιστής παρά πούστης!!!

11 σχόλια:

tsaousa είπε...

Η νοοτροπία σου μου θυμίζει τους παλιούς που έλεγαν στους γιους τους μη γίνουν Κομμουνιστές ή πούστηδες. Κι οι γιοι το έριξαν στην πρέζα για να μη γίνουν τίποτα από τα δυο...

Vassilis είπε...

tsaousa, άλλο γράφω, άλλο κατάλαβες. Δεν μιλάω για σεξουαλική προτίμηση κοπέλα μου... Για συμπεριφορά μιλάω...

tsaousa είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
tsaousa είπε...

Εγώ μιλάω για νοοτροπία. Επιμένω.

Vassilis είπε...

Πρόβλημά σου. Εγώ απλά βρίζω ως πούστηδες τους πούστηδες που έβγαλαν το video.

tsaousa είπε...

Μ αρέσεις. "δεν είμαι ρατσιστής, αυτοί είναι πούστηδες".

Vassilis είπε...

!!! η λέξη πούστηδες είναι βρισιά ή όχι; Δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλο να σου εξηγήσω. Είμαι ρατσιστής με και ηλίθιες ξανθιές...

tsaousa είπε...

Κι εγώ με τους ανεγκέφαλους.

Vassilis είπε...

Τότε τι ασχολείσαι; Μόνο και μόνο γιατί στο λένε από το κόμμα;

tsaousa είπε...

Το βρήκες βρε!

Vassilis είπε...

Είδες που είσαι ξανθιά;