Παρασκευή, Οκτωβρίου 02, 2009

Δεν αλλάζουν... δεν αλλάζουν!!!

Χτες το βράδυ γύρισα αργά στο σπίτι μου, καθώς έπινα έναν καφέ με έναν φίλο στο Θησείο. Μιλούσαμε πολιτικά και η συζήτηση κράτησε 2-3 ώρες παραπάνω. Γυρίζοντας λοιπόν με το τρένο έπεσα στο σχόλασμα της ομιλίας του κ.Παπανδρέου στο Πεδίον του Άρεως.

Στην διαδρομή στεκόμουν δίπλα σε μια παρέα από οπαδούς του ΠΑΣΟΚ με πλαστικές σημαιούλες. Άνοιξα λοιπόν το ηλεκτρονικό βιβλίο που έχω για να διαβάσω τον Μαύρο πύργο του Στίβεν Κινγκ... αλλά δεν κατάφερα πάνω από μία σελίδα γιατί με συνεπήραν τα σχόλια των συνεπιβατών μου.

"Θα δουν τι θα πάθουν από μεθαύριο οι Νεοδημοκράτες"

"Επιτέλους να πάρουμε θέση εμείς για το δημόσιο"

"Άντε να βάλω και την κόρη μου"

Τους κοίταζα, χαμογελούσα, κουνούσα καταφατικά το κεφάλι μου και με πέρασαν για ΠΑΣΟΚο... Εγώ σκεφτόμουν από μέσα μου: "εκφραστείτε ελεύθερα παιδιά... ελεύθερα!!!"

Για να είμαι όμως δίκαιος, όπως είπα και στον φίλο Κρόγια αναφέροντάς του το περιστατικό, ένας τύπος τους κοιτούσε αυστηρά κρατώντας μια σημαία του ΠΑΣΟΚ. Δεν γνωρίζω αν το έκανε από αηδία ή γιατί δεν ήθελε να λέγονται φανερά. Θέλω να νομίζω το πρώτο.

Εγώ πάντως διασκέδασα περισσότερο από ότι αν διάβαζα το βιβλίο μου. Έτσι όμως και βγει το ΠΑΣΟΚ, δεν βλέπω να διασκεδάζουμε και τόσο. Και θα την πληρώσουμε όλοι μαζί. Νεοδημοκράτες, ΠΑΣΟΚοι και... οικολόγοι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: