Πέμπτη, Οκτωβρίου 22, 2009

Το 1999 και το 2000 τα παιδιά στο stage ήταν προφανώς ανώτερου θεού...

Όταν το ΠΑΣΟΚ μονιμοποιούσε stagers (ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ - που μας λένε ότι το ΠΑΣΟΚ ποτέ δεν έβαλε!!!) με 16 μήνες προϋπηρεσία

Πηγή: taxalia



Δεν ξέρω πόσοι το γνωρίζουν αλλά το 1999 η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ μονιμοποίησε stagers με μόλις 16 μήνες προϋπηρεσία,δεν τους έδωσε απλώς μόρια...τους μονιμοποίησε.Το καλύτερο από όλα?
Με την υπογραφή του ίδιου του σημερινού πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου.
Ορίστε και οι αποδείξεις :

Νόμος 2738/1999

http://img25.imageshack.us/img25/9840/sel1.png
http://img21.imageshack.us/img21/8725/sel22.jpg
http://img190.imageshack.us/img190/895/sel23.jpg
Και το 2000 μη θέλοντας να αδικήσει κανέναν φέρνει και δεύτερο νόμο για όσους δεν κατάφεραν να μπουν μόνιμοι με τον προηγούμενο.
Νόμος 2839/2000
http://img514.imageshack.us/img514/4463/sel1.jpg
http://img514.imageshack.us/img514/4774/sel9s.jpg
Αλλά μάλλον αυτοί ήταν άλλα παιδιά...




Σχόλιο vasper: Όχι... δεν ήταν άλλα παιδιά. Ήταν τα ΔΙΚΑ τους παιδιά. Αλήθεια αυτά θα τα απολύσουν σήμερα; Μετά από 9 χρόνια που εργάζονται ΠΑΡΑΝΟΜΑ στο δημόσιο; Η μήπως βολεύτηκαν τα πράσινα παιδιά και ότι έγινε έγινε; Η ΓΣΕΕ έχει κάτι να πει για αυτό; Θα γίνει θέμα στα κανάλια και στις εφημερίδες; Μπα...

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα stage στην τοπική αυτοδιοίκηση καταργούνται γιατί θεωρούνται ότι είναι stage του δημοσίου. Αυτά για τους ΠΑΣΟΚους που πάνε να μπλέξουν το θέμα και να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα των κυβερνήσεών τους. Επίσης άφεση αμαρτιών δεν υπάρχει στην πολιτική. Ότι κάνεις σε ακολουθεί ΠΑΝΤΑ. Δείχνει το ποιος είσαι. Και το ΠΑΣΟΚ και ο πρόεδρός του και σημερινός Πρωθυπουργός έχουν δείξει ποιοι είναι... και δυστυχώς ο κόσμος τους πίστεψε. Ε θα τα ακούει... και θα τα παθαίνει!!!

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλά για λάθη τα οποία έγιναν πριν δέκα χρόνια και καταδίκασε ο κόσμος με τη ψήφο του θα μιλάμε ; Αυτό είναι φίλε μου , αναγνωρίζεις το λάθος και προχωράς το λάθος δεν διορθώνετε με άλλο λάθος ... Όλοι εμείς δηλαδή που δουλεύουμε σκληρά στον ιδιωτικό τομέα όπου μπήκαμε με τις γνώσεις μας και τον ιδρώτα μας τι είμαστε ; Όχι τέτοιες ιστορίες πρέπει να ελαττωθούν γιατί πάλι παρατυπίες θα έχουμε (δεν αλλάζουνε τα πράγματα από τη μία μέρα στην άλλη )αν θέλουμε επιτέλους να κάνουμε βήματα μπροστά.
Δημήτρης από Κρήτη
Ιδιωτικός υπάλληλος Μαθηματικός

Antilogos είπε...

"Λάθη" τα χαρακτηρίζεις αγαπητέ ανώνυμε;;;
Ποια "Λάθη";;;
Οργανωμένα μέχρι την τελευταία κουκκίδα ήταν όλα...
Πιστεύει άραγε κανείς ότι ΤΥΧΑΙΑ παίρνει η ΠΑΣΚΕ 55% +++ σε όλες τις εκλογές συνδικαλιστικών οργάνων;;;

Γίνονται όλα αυτά και η Ν.Δ Αγνοείται!!!
Ουδεμία αντίδραση από το επίσημο κόμμα !!!!

http://antilogos-gr.blogspot.com/2009/10/blog-post_22.html

emily είπε...

Μα δεν αναγνώρισαν ποτέ το λάθος τους,αυτό είναι το θέμα μας!Όλα αυτά ήταν δημιούργημα και εφεύρεση της ΝΔ δήθεν!

F5PILOT είπε...

Βασιλάκη αυτά που λες είναι για την τοπική αυτοδιοίκηση. Όχι για τις δημόσιες υπηρεσίες. Αυτοί που θα φύγουν πρώτα είναι αυτοί που ο Βερναδάκης τους προσέλαβε μέσω ΟΑΕΔ στην προεκλογική περίοδο.
Για τους υπολοίπους θα εξεταστεί. Αυτοί που απασχολούνται σε δήμους θα εξετασθεί αργότερα. Άλωστε ποιός θα τους πληρώσει όλη αυτή τη γαλάζια στρατιά τεμπέληδων;

Agg3los είπε...

να καταργησει τη μονιμοτητα στο δημοσιο ο γιωργακης ,αυτο ειναι επανασταση οχι οι επικοινωνιακες μπουρδες που κανει...τολμαει?

Vassilis είπε...

Τι λες ρε f5pilot... Σοβαρά; Δες που καταργούν τα Stage!!!

Και από πότε η τοπική αυτοδιοίκηση δεν είναι δημόσιο;

Μονιμότητα στους πράσινους ήταν το θέμα...!!! Και τώρα επιβεβαιώνεις τον ρεβανσισμό σας βαπτίζοντας γαλάζιους τα παιδιά του stage!!! Ναι ρε... οι νεοδημοκράτες βολεύτηκαν με... 500 ευρώ ανασφάλιστα!!! Σοβαρά τα λες αυτά;

F5PILOT είπε...

Ναι ρε... οι νεοδημοκράτες βολεύτηκαν με... 500 ευρώ ανασφάλιστα!!! Σοβαρά τα λες αυτά;

Και είναι και υποχρεωμένοι και στους βουλευτάδες.
Τέτοια μυαλά κουβαλάνε.

Vassilis είπε...

Οπότε εσείς τους απολύετε αυτούς τους "γαλάζιους". Είστε για γέλια και για κλάματα.

f5pilot, δεν έχει νόημα... εσείς ότι και να σας λέμε, ανοησίες θα απαντάτε. Μαζευτείτε και κυβερνήστε. Και να δέχεστε κριτική. Αλλιώς θα λέτε και θα κάνετε ανοησίες.

F5PILOT είπε...

1. Εξαρτάται από την κριτική και με τι κίνητρα γίνεται.
2. To πρόβλημα σας είναι ότι δεν έχετε σταθερές απόψεις και θέσεις αλλά τις αλλάζετε ανάλογα με χρωματολόγιο,

Vassilis είπε...

Οπότε αν δεν σας αρέσει η κριτική δεν την δέχεστε... και λέτε ότι είναι χρωματιστή για να το κάνετε αυτό...!!!

Πολύ ωραία...

ΟΜΩΣ εδώ η κριτική είναι για κάτι που κάνατε ΕΣΕΙΣ αποδεδειγμένα με υπογραφούλα του μεσσία και Πρωθυπουργού!!!

Ανώνυμος είπε...

Φίλε αντίλογος δεν είμαι φανατικός κανενός αλλά όταν βλέπω ενέργειες με τις οποίες συμφωνώ τις επικροτώ . Δεν με ενδιαφέρει τι έγινε πριν δέκα χρόνια απλά κοιτάω μπροστά και αυτή η ενέργεια είναι σωστή όσο και αν δεν αρέσει με μερικούς γαλάζιους γιατί αν ρωτήσεις την κοινωνία θα δεις πως ένα πολύ μεγάλο ποσοστό που υπερβαίνει τα ποσοστά των κομμάτων συμφωνεί.Όσο για αυτά που λες για τους συνδικαλιστές συμφωνώ αλλά για να μην συνεχιστούν θα πρέπει να επικροτούμε τέτοιες ενέργειες αλλά και ενέργειες που θα φέρουν ως ένα βαθμό την αξιοκρατία .
Πρέπει να σταματήσουμε να βλέπουμε τα πάντα κομματικά αν θέλουμε να πάμε μπροστά σαν κράτος . Η κριτική είναι καλή αν είναι σωστή το μία σου και μία πρέπει επιτέλους να περάσει στο παρελθόν.
Φιλικά Δημήτρης από Κρήτη

Ανώνυμος είπε...

το μία σου και μία μου ήθελα να πω
Δημήτρης

Vassilis είπε...

Δημήτρη, συμφωνώ με την κατάργηση των stage, και μάλιστα ΠΑΝΤΟΥ, όχι μόνο στο δημόσιο. Αυτό στο οποίο δεν συμφωνώ είναι ότι γίνεται ΧΩΡΙΣ να δώσουν μοριοδότηση για το δημόσιο.

Είναι απαράδεκτο την στιγμή που μιλάμε για "επαγγελματική εμπειρία". Ισχύει, τέρμα και τελείωσε. Πρέπει να δωθούν μόρια για την αξιολόγηση όσων θέλουν να δώσουν εξετάσεις στον ΑΣΕΠ. Οτιδήποτε διαφορετικό δίνει το σήμα: "Αν αλλάξει η κυβέρνηση την πατήσατε, το κράτος δεν έχει συνέχεια".

Οπότε πολύ απλά αυτό που κάνει το ΠΑΣΟΚ είναι απαράδεκτο και καθαρά ρεβανσισμός και μάλιστα προς ανθρώπους που ούτε γαλάζιοι είναι ούτε... εμπρημέ. Το περιμέναμε, το ξέραμε, το βλέπουμε.

Αυτό που κάνει το ΠΑΣΟΚ τώρα με τον εκβιασμό της ΓΣΕΕ είναι απόδειξη ότι αυτή η κυβέρνηση απλά θα δουλεύει ως κομματικός μηχανισμός. Λυπάμαι...

Ανώνυμος είπε...

Ένα μόνο εύχομαι...να έρθουν όλων των βολεμένων του ΠΑΣΟΚ τα παιδιά τους στη θέση αυτών των παιδιών που τώρα χάνουν τη δουλειά τους...Μόνο αυτό τίποτε άλλο...

F5PILOT είπε...

@4:03 μμ, Οκτώβριος 22, 2009

Πρώτος εγώ θα το επικροτήσω.

F5PILOT είπε...

@Vassilis

Ρε Βασίλη έλα στα συγκαλά σου. Ποιός μίλησε για μη μοριοδότηση; Είναι δίκαιο να πάρουν μοριοδότηση για πάνω από 8 μήνες; Να πάρουν την μοριοδότηση των 8 μηνών. Άλλο αυτό και άλλο να πάρουν μοριοδότηση 4 χρόνων. Ξέρεις τι σημαίνει αυτό; Ότι τα παιδιά που δεν είχαν βύσμα θα πρέπει να έχουν 4 διδακτορικά.
Αν αυτό το θεωρείς δίκαιο τότε εντάξει. Δηλαφή το μήνυμα που θα δώσεις στα παιδιά σου είναι μην αγωνίζεσαι μην διαβάζεις γιατί θα κανονίσει ο βουλευτής μας να πάρεις παραπάνω μόρια από αυτούς του χαχόλους τους διαβαστερούς βλάκες.
Είτε το θέλουμε είτε όχι Βασίλη εδώ έχουμε να κάνουμε με μία κοινωνία και τα μηνύματά μας προς αυτήν θα πρέπει να είναι ξεκάθαρα αν βέβαια θέλουμε έναν συμπαγή κοινωνικό ιστό. Σε αντίθετη περίπτωση τότε θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε μια υπο διάλυση κοινωνία.
Καλύτερα όμως να το προλάβουμε με κάποια δίκαια κοινωνικά μέτρα όσο επώδυνα μπορεί να είναι για μια μικρή βολεμένη μειοψηφία.

Vassilis είπε...

f5pilot, εδώ έχουμε μια κυβέρνηση που κάνει ρεβανσισμό. Έχουμε μια ΓΣΕΕ που απειλεί αν δοθεί οποιαδήποτε μοριοδότηση. Χθες ακούσαμε τον υπουργό να λέει ότι δεν θα υπάρξει μοριοδότηση. Και εσύ μου λες για 8 και 16 μήνες; Και δεν μου λες; Αφού άλλο δημόσιο και άλλο... αυτοδιοίκηση γιατί καταργεί και από την αυτοδιοίκηση και δεν δίνει την ίδια δυνατότητα που έδωσε το 1999 ΚΑΙ το 2000; Μήπως γιατί δεν είναι πρασινοφρουροί;

Τώρα θα δεις τι έχει να γίνει... Θα πρασινίσει το δημόσιο. Πράσινη ανάπτυξη. Αυτό εννοούσατε!!!

Antilogos είπε...

Αγαπητέ Δημήτρη από την Κρήτη ,
Χαίρομαι όταν διαβάζω ευγενικά και τεκμηριωμένα πράγματα.
Δεν διαφωνούμε σε αυτό που λες , τα σωστά πρέπει να λέγονται.
Από την δική μου πλευρά αν και πολιτικά τοποθετημένος στην κεντροδεξιά στο blog έχω πολλές φορές εκθειάσει τα σωστά και κατακεραυνώσει τα λάθη ανεξαρτήτως κόμματος που τα πραγματοποιεί.

Το συγκεκριμένο όμως θέμα είναι το πώς μονιμοποίησε το ΠΑΣΟΚ τα STAGE με 16 μήνες προϋπηρεσία....

Πάνω στο θέμα αυτό ήταν και η τοποθέτηση μου.

Δεν μπήκα καθόλου στην ουσία του προβλήματος Stage γιατί είναι τεράστιο και δεν πρέπει να εκμεταλλευόμαστε την ευγένεια του Vasper.

F5PILOT είπε...

Βασιλάκη η ερώτησή μου είναι απλή. Τα δικά μου παιδιά με 2 διδακτορικά δεν είναι παιδιά είναι κωλόπαιδα;
Δεν σου λέω πρασινα γαλάζια και άλλα χαριτωμένα.

Vassilis είπε...

f5pilot, δεν έχω κανέναν λόγο να απαντήσω σε μια άσχετη ερώτηση που κάνεις. Αυτό που ρωτάς δεν ειπώθηκε ποτέ. Αντίθετα ειπώθηκε ότι τα παιδιά του stage είναι γαλάζια, είναι τεμπέληδες, πήγαν σε βουλευτές... (υφ. Άμυνας)!!!

Οπότε απάντησέ μου εσύ. Τα παιδιά αυτά (που κάποια έχουν και διδακτορικά) είναι άλλου θεού; Κατώτερου; Δεν μπορούν να πάρουν κάποια μόρια για την εργασιακή πείρα;

F5PILOT είπε...

Βασιλάκη είμαι ξεκάθαρος και σου το έχω πει. Να πάρουν τα μόρια που θα έπαιρναν αν δούλευαν για 8 μήνες στα stage. Αν θέλουμε να το βλέπουμε δίκαια και αντικειμενικά. Δε μπορεί κάποιος με βύσμα πράσινος, γαλάζιος ή κόκκινος να μοριοποιήται με παραπάνω μόρια από αυτούς που έχουν δουλέψει και έχουν λιώσει παντελόνια στα θρανία επειδή βυσματικά έχει δουλέψει παράνομα με σύμβαση για χρόνια.

Αλλά για να σου ξεκαθαρίσω κάτι. Είμαι αντίθετος με κάθε είδους σύγχρονης δουλείας επoμένως και αντίθετος με τα stage ως εργασιακές σχέσεις. Άλλο μαθητεία και άλλο εργασία. Να καταργηθούν.

Vassilis είπε...

f5pilot, κατ'αρχήν δεν έχεις καταλάβει 2 πράγματα. Πρώτων συμφωνώ με την κατάργηση των Stage, αλλά πρέπει να καταργηθούν ΚΑΙ στον ιδιωτικό τομέα και δεύτερον η μοριοδότηση πρέπει να γίνει ΑΝΑΛΟΓΑ με τον χρόνο που ήταν στο πρόγραμμα. Άλλα μόρια να πάρει κάποιος που ήταν 8 μήνες και άλλα κάποιος που ήταν 28 μήνες. ΑΛΛΑ η κυβέρνηση ΣΗΜΕΡΑ μετά από πιέσεις, αργά το απόγευμα είπε ότι θα κάνει αύριο διυπουργική για να αποφασίσει ΑΝ θα μοριοδοτήσει όσους έχουν πάνω από 24 μήνες!!! Πάλι καλά, αλλά λίγο.

Όσο για αυτούς που ρωτάνε για την μοριοδότηση στον Ιδιωτικό (κοροϊδεύοντας αυτούς που ζητάνε μοριοδότηση στον Δημόσιο τομέα) πρέπει να ξέρουν ότι η προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα είναι το ίδιο σημαντική με την μοριοδότηση στο δημόσιο.

F5PILOT είπε...

Άρα συμφωνείς διαφωνόντας!!!!!

Vassilis είπε...

!!! Αν διάβαζες ΜΙΑ φορά αυτά που λέω θα είχες καταλάβει ότι το να απαντάς για να απαντάς, απλά γεμίζεις σκουπίδια το blogspot. Εκεί που διαφωνώ είναι στον ΤΡΟΠΟ κατάργησης. Πως αλλιώς να το πω; Αν δεν μοριοδοτήσουν είναι ΡΕΒΑΝΣΙΣΜΟΣ. Απλό. Διάβασε την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για το θέμα. Με αυτήν συμφωνώ 100% (φτου φτου...).