Δευτέρα, Ιανουαρίου 19, 2009

Δεν είναι δυνατόν....!!!

Διαβάστε εδώ, γιατί εγώ ακόμα και έτσι όπως έχουν τα πράγματα σήμερα, αρνούμαι να το πιστέψω για Έλληνα υπουργό εξωτερικών!!! Αν είναι πάντως έτσι... έχουμε σοβαρό πρόβλημα.

Σημείωση: Η αρχική δημοσιοποίηση υπάρχει εδώ. Και για αυτούς που νομίζουν ότι είναι συγκυριακό... είναι του Φεβρουαρίου του 2006 και μιλάει για κάτι που υποτίθεται ότι έγινε το 1999. (http://www.patrides.com/)

Ενημέρωση: Είμαι σίγουρος ότι... εντολολήπτες υπάρχουν. Αλλά δεν είναι οι υπουργοί εξωτερικών.

15 σχόλια:

krogias είπε...

Καλός είσαι και του λόγου σου... :)
Πηγή; Υπάρχει ηχητικό; βίντεο; Κάτι;

Αύριο λέω να βγάλω ένα ποστ ότι ο Καραμανλής όταν πάντρεψε την κόρη του Κουμπάρου, δήλωσε κάτι παρόμοιο...

Και μετά να πάει κατά διαόλου όλη η πολιτική ζωή της χώρας.

Ε, ρε πατριδοκαπηλία...

Vassilis είπε...

Γιώργο, εσύ μπορεί να μην το πιστεύεις. Ούτε και εγώ το πιστεύω για αυτό και δεν το βάζω αυτούσιο στο blog μου.

Κοίτα εδώ για την original πηγή:
http://www.patrides.com/febr06/free.htm

Αν δεν την είχα βρει αυτή, ούτε και το απόσπασμα θα έβαζα.

krogias είπε...

Άσε τα σάπια Βασίλη.
Λυπάμαι. Πίστευα ότι έχεις κάποιο επίπεδο. Κάποια κόκκινη γραμμή.

Original πηγή my ass.
Original πηγές είναι τα ντοκουμέντα, που δεν υπάρχουν.

Λυπάμαι. Τίποτε άλλο.

Vassilis είπε...

Να λυπάσαι για το ΠΑΣΟΚ Γιώργο... Διάβασε τι είπε ο εκπρόσωπός σας πριν από λίγες μέρες και σχολίασε...

krogias είπε...

Είπε αυτό που έχω πει κι εγώ στο blog μου και ρωτούσα και άλλους:
Θα προτιμούσες να γίνει δηλαδή πόλεμος;
Φτάνει η πατριδοκαπηλία φίλε.
Φτάνει.

Vassilis είπε...

Προσωπικά απλά δεν θα ευχαριστούσα τους Αμερικανούς. Αλλά όχι... πόλεμο δεν θα έκανα και ΣΙΓΟΥΡΑ δεν θα έλεγα ότι "πέρασα το τεστ". Το "τεστ" το είχε περάσει ο Αντρέας με το Σισμίκ (που ότι ελάττωμα και να είχε, δεν ήταν ποτέ λίγος στην εξωτερική πολιτική). Ο Σημίτης και ο Γιώργος όμως από την άλλη... έμειναν μετεξεταστέοι.

Πατριδοκαπηλία είναι το να έχουμε υποστήριξη της εξωτερικής πολιτικής όταν κυβερνάει το ΠΑΣΟΚ από την αντιπολίτευση; Η ο διεθνής διασυρμός της χώρας από τον πρόεδρο της διεθνούς Σοσιαλιστικής όταν κυβερνάει ο πολιτικός του αντίπαλος; Πατριδοκαπηλία; Εύκολη λέξη...

krogias είπε...

Όχι φίλε.
Είναι δύσκολη λέξη η πατριδοκαπηλία.
Εύκολο φαίνεται είναι για εσάς να χρησιμοποιείται της μεθόδους της.

Και δεν είναι τυχαίο που τέτοιες επιθέσεις έχουμε τους τελευταίους 2 μήνες, από τότε που πέρασε μπροστά το ΠΑΣΟΚ και ο Γ. Παπανδρέου έφτασε σχεδόν τον "καταλληλότερο".

Άσε ρε Βασίλη. Δείξε λίγο επίπεδο. Όχι εθνικά ζητήματα και μάλιστα με τόση λάσπη.
Όχι!
Είναι απίστευτη η ζημιά που προκαλείτε στην εθνική μας ομόνοια με τέτοιες μαλακίες!

Vassilis είπε...

Τα blogs προκαλούν την ζημιά ή αυτοί που τα λένε; Αχ βρε Γιώργο... Την εθνική ομόνοια την θυμάστε μόνο όταν τα κάνετε θάλασσα...

krogias είπε...

Τέλος συζήτησης.
Από εδώ και στο εξής τέτοια ζητήματα, αν θέλετε αναπαράξτε τα, κάντε τα τουρσί.
Η ιστορία και ο κόσμος θα σας κρίνει.

Nick Batsikouras είπε...

Κρόγια, δυστυχώς για εσένα, τις φασιστικές μεθόδους και πρακτικές του ΠΑΣΟΚ όπως η φίμωση της ελεύθερης έκφρασης δεν μπορείς να τις επιβάλεις πέραν και έξω από το blog σου.

Κάνε τα κρεμαστάρια λοιπών, ή διαφορετικά ξεκίνα να στέλνεις επιστολές σε κάθε έναν που δεν συμφωνεί μαζί σου. Χρησιμοποιώντας την θαυμαστή ευγλωττία του παπαγάλου, δείξε μας το τσαγανό του πρασινοφρουρού που κρύβεις μέσα σου για άλλη μια φορά.

Πιάσε έναν έναν λοιπών και πες ΔΗΜΟΣΙΑ αυτή τη φορά, ρε "ψευτομαγκιές εγώ δεν γουστάρω. Αν θέλεις έλα να μου τα πεις όλα αυτά τα ωραία από κοντά"... "Να μιλήσουμε όση ώρα θέλεις και για πολιτική και για ηθική και για πρακτικές και αν δεν τα βρούμε, να ρίξουμε και καμιά μπουνιά ο ένας στον άλλο. Έτσι για να χαλαρώσουμε ρε παιδί μου"...

Κι αφού τα παραπάνω είχες τα μούτρα να τα γράψεις, μεταξύ άλλων, σε προσωπικό μήνυμα, χαρακτηρίζεις εμένα φασίστα.

Α και που 'σαι Κρόγια, για να περνά η ώρα... Όταν σου λέμε για το τι έκανε το ΠΑΣΟΚ μας το παίζεις τρέλα και κορδέλα, αλλά μιας και θυμήθηκες στο μπλόγκ σου την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας του 1993, η οποία είχε παραλάβει το ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΟ κράτος του ΠΑΣΟΚ. Σου έχω ένα ερώτημα. Έστω έχεις δίκιο, τον Μάνο και τον Ανδριανόπουλο γιατί τους είχε φέρει στο ΠΑΣΟΚ ο Παπανδρέου; Τους εκφραστές της Μητσοτακικής πολιτικής ρε Κρόγια στο ΠΑΣΟΚ;

krogias είπε...

Νίκο, σου είπα και άλλες φορές ότι Ανδριανόπουλος και Σία Ο.Ε. ήταν σφάλμα του Παπανδρέου και το πλήρωσε.
Επίσης, σου είπα ότι αν θέλεις να μου απευθύνεσαι έτσι ειρωνικά και μαγκιόρικα, κάντο από κοντά. Καφεδάκι σου είπα... ισχύει ακόμα.

Τέλος, έχει μεγάλη διαφορά να κάνεις κριτική σε πολιτικές (ακόμη και για εθνικά ζητήματα) με το να κατηγορείς κάποιον ως προδότη ή εθνικό μειοδότη.

ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.

Κι εγώ αυτά ναι, με κόστος το δημοκρατικό δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης, δεν θα το επιτρέπω στο blog μου.

Και οι φασίστες μέχρι να πάρουν την εξουσία τη δημοκρατία χρησιμοποιούν για τις μεθοδεύσεις τους.

Αυτά και τέλος.

Ούτε εγώ θα ξανασχολιάσω στο blog αυτό ή τα φιλελευθερα δικά σου, ούτε κι εσείς είστε ευπρόσδεκτοι στο δικό μου.

Αν θέλετε να σχολιάζετε ποστ μου, να το κάνετε από τα blog σας.

Αρκετά σας ανέχτηκα και αρκετό μίσος με ποτίσατε. Δε θα σας κάνω την χάρη να βγω εκτός εαυτού.

Nick Batsikouras είπε...

Σε ευχαριστώ και για την τελευταία κωλοτούμπα, ακολουθείς πιστά τις ΠΑΣΟΚικές οδηγίες που επιβάλουν μετριοπαθή στάση σε δημόσιες συζητήσεις.

Μιας "Και οι φασίστες μέχρι να πάρουν την εξουσία τη δημοκρατία χρησιμοποιούν για τις μεθοδεύσεις τους", συνέχισε να γράφεις ελεύθερα...

krogias είπε...

Nick,
Η πρόσκληση για καφεδάκι ισχύει μικρέ.
Θα το πιούμε;

Nick Batsikouras είπε...

Κρόγια, το ζήτημα δεν είναι αν θέλω, γιατί ποτέ δεν έχω αρνηθεί να κουβεντιάσω ακόμα και να δώσω εξηγήσεις. Αν και όταν επιστρέψω Ελλάδα μπορούμε να το κανονίσουμε.

krogias είπε...

Εύχομαι και ελπίζω :)